آگهی بیلبورد چیست و چرا باید از آن استفاده کرد
نوشته شده توسط : آبشار

 

آگهی  بیلبورد چه بازخوردی برای کسب و کارهای تجاری دارد؟ گفته شده که مردم در روز بیش از ۱۰۰۰ آگهی رایگان را مشاهده می کنند اما فقط ۷ عدد از این آگهی ها را در ذهن خود نگه می دارند و فراموش نمی کنند. با ظهور تبلیغات دیجیتال این عدد بالاتر هم رفته است.

آگهی بیلبورد مردمی که در حال رانندگی هستند روزانه آگهی رایگان تبلیغاتی فراوانی را مشاهده می کنند. تبلیغات بیلبوردها نیز یکی از هزاران نوع تبلیغاتی یست که در اندازه و اشکال مختلف در خیابان ها قابل مشاهده است. صفحاتی بزرگ که در بزرگراه ها و مراکز شهر برای انواع کسب و کار به نمایش گذاشته می شوند. قبل از اینکه معایب و مزایای بیلبوردها را عنوان کنیم اجازه دهید معنای اولیه تبلیغات بیلبورد را توضیح دهیم.

تعریف پایه بیلبورد بیلبورد اصطلاحی ست که برای حساب شخصی فردی جهت تبلیغات محصولات در فضای باز طراحی می شود تا توجه عابران، رانندگان و مردم را جلب کند. بیلبورد ها معمولا در اطراف مناطق ترافیکی یا مناطق پرتردد نصب می شوند. تابلوهای ساده اما خلاقانه در واقع بخش قابل توجهی از آژانس های تبلیغاتی هستند زیرا فرصت های فراوانی برای مشتریان به ارمغان می آورده اند.

بیلبورد ها در اندازه و ابعاد گوناگون در موقعیت های متفاوت مکانی راه اندازی و نصب می شوند. اندازه معمول یک بیلبورد تبلیغاتی ۱۴ فوت و ۴۸ فوت است. در گذشته بیلبوردها به صورت یک عکس به مکان مورد نظر متصل می شدند اما امروزه چاپ دیجیتالی جای خود را به تصاویر قدیمی داده و نصب سریع و جذاب تری را به مخاطبان خود هدیه می دهد. برای ایجاد خلاقیت در بیلبوردها از افراد خلاق در این کار کمک بگیرید.

استفاده از بیلبورد آگهی رایگان بیلبورد بسته به اندازه و مکان، می تواند ارزان قیمت یا پرهزینه باشد با این حال پیامی که می خواهید طراحی کنید به عنوان قاعده کلی این ماجرا اهمیت دارد بیلبوردها باید توجه مخاطب را جلب کنند برای همین متن طولانی یا اطلاعات زیادی در آن درج نکنید. اگر می خواهید برای نام تجاری خود با دیگران رقابت کنید بیلبورد یک گزینه عالی ست. اما اگر می خواهید اطلاعات خدمات خود را به مردم برسانید از بیلبورد اجتناب نمایید. برای ارتباط با مشتریان بالقوه در بیلبوردها از کلمات محدود بهره ببرید. محتوای خلاق بیلبوردها را در نظر بگیرید زیرا محتوا می تواند بازخورد منفی را به همراه داشته باشد.

 





:: برچسب‌ها: آگهی رایگان,آگهی,بیلبورد ,
:: بازدید از این مطلب : 10
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: