نوشته شده توسط : آبشار

 

تقریبا یک پنل پیامک پیام کوتاه بر روی موبایل از نظر یادآوری یا بخاطر سپاری یک برند، با 30 ثانیه تبلیغات تلویزیونی برابر است. 34% شرکتهای جهانی انتظار پنل پیامک دارند پس از ارسال SMS تبلیغاتی، بین 5 تا 20 درصد دریافت کنندگان، اقدام به خرید کنند! 81% شرکتهای بزرگ پنل پیامک دنیا، برنامه های گسترده ای برای استفاده از Mobile Marketing دارند.سامانه پیام کوتاه آریا یک سامانه تحت وب برای ارسال ، دریافت و مدیریت پنل پیامک پیام کوتاه می باشد. با سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه، شما میتوانید :: ارسال SMS بصورت انفرادی و گروهی ارسال SMSهای تبلیغاتی ارسال SMS با شماره اختصاصی شما  امکان ارسال SMS های طولانی (Long SMS) سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS (در حدود 10.000 پیام در دقیقه) دریافت پنل پیامک پیام های کوتاه در وب سایت شما عدم نیاز به سخت افزارجانبی و gsm modem  عدم نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم شما  پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام های دریافتی ارسال پیام های دریافتی به تلفن همراه مشخص شده در پنل و یا سایر نرم افزار های شرکت/سازمان شما امکان مدیریت نرم افزار از  پنل پیامک طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت مناسب پنل پیامک برای شرکت ها، سازمان ها، موسسه های تبلیغاتی، موسسه های گردشگری، مدیران سایت ها و فروشگاه ها، مدارس، هتل داران، آموزشگاه ها، رستوران ها، صاحبان مشاغل و …

 



:: برچسب‌ها: پنل پیامک,پیامک,اس ام اس,موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

- چاپ اطلاعات متغیر (Variable Data Printing): چاپ اطلاعات چاپ متغیر از بزرگ‌ترین امکاناتی است که یک جریان کاملا دیجیتال می‌تواند چاپ در اختیار قرار دهد. زمانی که هر صفحه وارد مرحله چاپ می‌شود یک کامپیوتر به چاپگر می‌گوید چگونه اطلاعاتی را که به صورت بیت وارد چاپگر شده است خروجی بگیرد. نه کامپیوتر و نه دستگاه چاپ به اینکه بیت‌ها شبه یکدیگر هستند یا خیر اهمیت چاپ نمی‌دهد.در نتیجه به وسیله یک پایگاه اطلاعات (Data Base) می‌توان در هر برگ چاپ محتویات متنی و حتی تصویری متفاوت از برگ دیگر به چاپ رساند. به گفته پروفسور فرانک رومانو استاد انستیتوی تکنولوژی چاپ روچستر: «چاپ دیجیتال خدمات جنبی می‌آورد.خدمات چاپ جدیدی نظیر پایگاه داده‌رسانی، ارسال اطلاعات شخصی‌سازی شده جز ارزش‌های افزوده هستند و به همین دلایل است که روند رشد فرایندهای سنتی کند شده و به عکس چاپ دیجیتال رو به پیشرفت است.»

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ دیجیتال,چاپ اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

در چاپ دیجیتال به دلیل چاپ تراکت حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با چاپ تراکت هزینه پایین وجود دارد به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه و یا چاپ محصولات کم تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد.یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیون‌ها برگ ساخته نشده است، بلکه باید چاپ تراکت بتواند در طول مدت زمان عمر خود نهایتاً هزاران برگ چاپ کند - که البته اینکار را خیلی خوب انجام می‌دهد - بنابراین با توجه به هزینه تمام شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به صرفه می‌باشد.البته از سال 2010 فناوری‌های نوین در چاپ دیجیتال به کار گرفته شد که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر چاپ تراکت سیتم پاشش جوهر، چاپگرهای دیجیتال جوهرافشان توانستند بسیاری از محدودیت‌ها را در زمینه سرعت و هزینه تولید کنار بزنند.در چاپ دیجیتال چاپ تراکت با توجه به وجود امکان چاپ در تیراژ محدود شما می‌توانید هر نسخه از محصول چاپی خود را متفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید کارت‌تبریک‌های شخصی شده با تصاویر مختلف و یا کارت  چاپ تراکت پرسنلی با طرح‌های مختلف را در هر دور چاپ کنید.همچنین این قابلیت به شما امکان چاپ چاپ تراکت اطلاعات متغیر را می‌دهد. یعنی می‌توانید در هر نسخه چاپی خود اطلاعات متغیری را چاپ کنید این چاپ تراکت اطلاعات می‌تواند شماره سریال و یا نام گیرنده و یا تصویر هر فرد باشد.

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ دیجیتال,تراکت,چاپ تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

چاپ دیجیتال به طور اساسی با روش‌های چاپ دیگر مانند افست، فلکسو و گراور متفاوت است. این تفاوت از زمانی آغاز می‌شود که محمل یا واسطه چاپی در این شیوه  چاپ کارت ویزیت حذف شده و تشکیل تصویر برای هر نوبت چاپ، مستقل از نوبت قبلی و بعدی خود انجام می‌شود. حذف واسطه‌های چاپی علاوه بر کاهش هزینه و زمان آماده‌سازی، مفهوم و قابلیت‌های جدیدی برای چاپ دیجیتال چاپ کارت ویزیت ایجاد می‌کند که به طور عمده در روش‌های دیگر موجود نیست.در چاپ‌های تیراژ بالا، چاپ عرفی (Conventional) محمل چاپی تولید می‌شود و کپی‌های متعددی از آن نمونه چاپ کارت ویزیت و مشابه هم چاپ و برای ایجاد تصاویر مختلف یا تغییرات آن به محمل‌های چاپی جدید نیاز دارد، لازم به ذکر است که در روش دیجیتال بعد از تهیه فایل چاپی و چاپ آن برای کپی کردن نمونه بعدی، تمام کار نیاز به بازسازی دوباره چاپ کارت ویزیت دارد که به چاپ برسد. پس ایجاد تغییرات در کپی جدید امکان‌پذیر می‌باشد. قابلیت‌های چاپ دیجیتال با دیدگاه چاپ‌های عرفی و پرتیراژ متفاوت است که می‌تواند مکمل چاپ کارت ویزیت این روش‌ها باشد.تفاوت اصلی بین چاپ دیجیتال و روش‌های سنتی چاپ مثل لیتوگرافی و چاپ افست، فلکسوگرافی، گراور، یا لترپرس چاپ کارت ویزیت در استفاده نکردن از پلیت‌های چاپ است که در نتیجه مراحل آماده سازی پیش چاپ کارت ویزیت از چاپ سریع‌تر و ارزان‌تر هستند. مرسوم‌ترین روش‌ها شامل چاپگرهای جوهرافشان چاپ کارت ویزیت و لیزری هستند که پیگمنت یا تونر را بر روی زمینه‌های متنوعی همچون کاغذ، کاغذ عکاسی، کانواس یا بوم، چوب، فوم، شیشه، سنگ و... می‌نشانند.

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ افست,چاپ دیجیتال,چاپ کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

چاپ دیجیتال یکی از روش‌های تبدیل کارت ویزیت تصاویر دیجیتال به محصولات چاپی است. این روش معمولاً شامل چاپ حرفه‌ای در تیراژهای کم تعداد توسط نشر رومیزی و دیگر کارت ویزیت منابع دیجیتال است که بوسیله چاپگرهای لارج‌فرمت و یا چاپگرهای لیزری و جوهرافشان حرفه‌ای انجام کارت ویزیت می‌شود. چاپ دیجیتال دارای هزینه بیشتری برای چاپ هر صفحه در مقایسه با روش‌های سنتی مثل چاپ افست است ولی این قیمت بالاتر معمولاً با صرفه جویی در هزینه‌های دیگری که در تهیه پلیت های چاپ انجام کارت ویزیت می‌شوند برای تیراژهای کم تعداد جبران می‌شود. این روش امکان چاپ بلافاصله پس از تقاضا در تیراژ کارت ویزیت محدود را فراهم می‌آورد و امکان تغییر تصاویر و محتویات صفحه (اطلاعات متغیر) در هر برگ چاپی را در اختیار می‌گذارد. صرفه‌جویی کارت ویزیت در نیروی انسانی و توان رو به گسترش ماشین‌های چاپ دیجیتال در بالا بردن کارت ویزیت کیفیت، پایین آمدن هزینه تمام شده هر برگ چاپی و بالا رفتن تیراژ به این معناست که چاپ دیجیتال در حال رسیدن به نقطه رقابت با چاپ افست و کارت ویزیت حتی پیشی‌گرفتن از آن است. پس به طور کلی می‌توان گفت که چاپ دیجیتال نوعی چاپ است که در آن بجای بهره‌گیری از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات دستی و نیمه اتوماتیک افست از دستگاه‌ها و ماشین‌آلات کارت ویزیت دیجیتال و تمام اتوماتیک استفاده می‌شود و موجب کاهش بسیار زیاد در زمان چاپ و همچنین بالا رفتن کیفیت چاپ می‌شود گفتنی است که در روش چاپ دیجیتال کیفیت بدست آمده به مراتب بالاتر از چاپ افست می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ افست,چاپ دیجیتال,کارت ویزیت ,
:: بازدید از این مطلب : 26
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

استفاده از ابزارهای الکترونیکی تراکت و دیجیتالی به عنوان جزیی از فناوری مدرن در تراکت جهان، بخشی جدایی‌ناپذیر از زندگی بشر به شمار می‌رود که تکمیل این ابزارها  تراکت در آینده می‌تواند جنبه‌های مختلف زندگی انسان را متحول سازد. در حال حاضر ابزارها و تولیداتی که بر پایه فناوری تولید تراکت شده‌اند (از جمله انواع تجهیزات الکترونیکی و دیجیتالی) به یکی از مهم‌ترین جنبه‌های تراکت حیات انسان تبدیل شده‌اند که نبود یکی از این تجهیزات می‌تواند اختلالاتی گاه غیر‌قابل‌جبرانی در روند زندگی به وجود آورد.چاپ دیجیتال، تکنولوژی نوظهوری در عرصه چاپ بوده و هست که برای بالا بردن کیفیت و کاهش تراکت هزینه صنعت چاپ به وجود آمده است و انصافا هم که نقش تاثیرگذاری در این عرصه داشته است. در این شماره به معرفی هرچه بیشتر این تراکت تکنولوژی خواهیم پرداخت و از ویژگی‌های چاپ دیجیتال برایتان خواهیم گفت.

 



:: برچسب‌ها: چاپ,صنعت چاپ,دیجیتال,چاپ دیجیتال,تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

شیراز، شهر فرهنگ و هنر و یکی از دیدنی ترین شهرهای ایران است. بالطبع شهری مانند شیراز دارای هتلهای زیادی است که انتخاب هتل مناسب بین آنها هتل های شیراز بسیار سخت است.بدون شک یکی از لوکس ترین هتل های شیراز و شاید هم ایران هم اکنون آماده بهره برداری شده و با فراهم کردن امکانات رفاهی بسیار مناسب، در کنار دروازه قرآن شهر شیراز، آماده پذیرایی هتل های شیراز از میهمانان است. نمای کشتی مانند این هتل از فاصله دور جلب توجه می کند و با توجه به واقع شدن این هتل در هتل های شیراز دروازه ورودی شمال شیراز (دروازه قرآن) یکی از اولین ساختمان هایی است که در بدو ورود مسافران به شیراز، در مقابل چشمان آنان ظاهر می شود. اتاق های بسیار شیک و تخت های استاندارد هتل شیراز، راهروی زیبا با هارمونی بینظیری از نور و رنگ، استخر و مجموعه آبی تماشایی با دید کامل شهر شیراز از فراز تپه های مجاور دروازه قرآن، رستوران هتل های شیراز گردان و سالن های استاندارد و مدرن و البته کادری حرفه ای، همگی نوید هتل های شیراز بخش اقامتی خواهد بود که شاید بتوانید مشابه آنرا در هتل های اروپایی تجربه کنید.هتل 5 ستاره پارس شیراز واقع در منطقه مرکزی شیراز، متشکل از 2 ساختمان 13 طبقه می باشد که بوسیله 2 طبقه رستوران و لابی به هم مربوط شده است. رستوران زیبای هتل پارس شیراز در طبقه سیزدهم هتل های شیراز با نام رستوران لوتوس، دارای هتل های شیراز چشم انداز بی نظیری به شهر شیراز می باشد.کی از متفاوت ترین هتل های شیراز که در منطقه معالی آباد واقع شده هتل 4 ستاره الیزه است. اتاق ها و تمامی امکانات هتل الیزه بر اساس استاندارد های بین المللی طراحی و اجرا شده است و با خدمه ای مجرب و آموزش دیده آماده هتل های شیراز پذیرایی از مسافران شیراز است. وجود 17 مرکز تجاری در نزدیکی هتل الیزه، امکان خرید از بهترین برندهای دنیا را برای میهمانان فراهم کرده است.

 



:: برچسب‌ها: شیراز,هتل,هتل های,شیک,هتل های شیراز,میهمانان,دروازه قرآن ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

اصفان یکی از زیباترین شهرها مخصوص اقامت هتل های اصفهان است در ادامه با بهترین هتل های اصفهان برای گردشگری در عید 96 سایت تالاب را دنبال کنید. شهر اصفهان همیشه میزبان تعداد زیادی گردشگر است و همین باعث شده تا هتل اصفهان هتل ها و اقامت گاه های این شهر مورد توجه هتل های اصفهان قرار گیرند. اصفهان شهری تاریخی و باستانی و یکی از مهد های گردشگری ایران بشمار می رود. انتخاب و رزرو یک هتل مناسب در شهری مانند اصفهان با گردشگران ایرانی و خارجی زیاد و هتلهای کوچک و بزرگ بسیار دشوار است. هتل 5 ستاره کوثر اصفهان در حاشیه زیبای رودخانه همیشه هتل های اصفهان زنده زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد برافراشته است. این هتل ابتدا با 130 باب اتاق با نام هتل شرایتون در سال 1351 افتتاح گردید و پس از گذشت 1 سال، نام هتل به هتل کوروش تغییر یافت. پس از پیروزی هتل های اصفهان انقلاب، هتل کوروش به هتل قدس تغییر نام یافته و پس از 1 سال هتل کوثر اصفهان هتل های اصفهان نام گذاری شد و تا به امروز با همین نام ارائه خدمت می نماید. هتل بین المللی پارسیان کوثر در سال 1383 به منظور توسعه ارائه هتل های اصفهان کیفی و کمی خدمات اقدام به بازسازی مقدماتی نمود هتل های اصفهان و پس از آن بلافاصله با افزودن 40 باب اتاق، هتل اصفهان ظرفیت آن را به 170 باب اتاق و سوئیت های لوکس افزایش داد.

 



:: برچسب‌ها: اصفهان,هتل,هتل های اصفهان,تاریخی ,
:: بازدید از این مطلب : 23
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

گر شما از ارتباط با دیگران و کمک به آنها لذت هتل می برید و به محیط هتل علاقه دارید، این شغل مناسب شماست. متصدی پذیرش هتل (فرانت آفیس) فردی است که با انواع واحدهای رزرو اقامتی اعم از هتل ها و متل ها و...و امکانات آنها آشنایی داشته و مهارت هتل خوبی در جلب میهمانان، پذیرش و ارائه خدمات مطابق با خواسته آنها دارد. پذیرش گر هتل به مهمانان خوش آمد گفته، وضعیت هتل رزرو اتاق ها را مدیریت و به رزرو درخواست های مهمانان در طول اقامت پاسخ می دهد. کلیه کارهای مربوط به اطلاع رسانی، رزرواسیون، پذیرش و خروج میهمانان بر عهده پذیرش گر هتل می باشد. در واقع بخش پذیرش، قلب یک هتل محسوب می شود، زیرا اولین برخورد میهمان با پرسنل هتل در این بخش صورت می گیرد.متصدی پذیرش هتل باید در همه حال رفتاری مودبانه و صمیمی، آرامش رزرو و صبر داشته باشد (حتی در شرایط بحرانی). او باید به همه جزئیات توجه کند. متصدی پذیرش هتل باید از روابط عمومی خوبی هتل برخوردار بوده و تاحدی با روانشناسی هتل افراد، لهجه ها و فرهنگ های مختلف آشنایی داشته باشد. رزرو او باید از اصول فروشندگی و جذب هتل مشتری به میزان لازم در کار خود استفاده کند. همچنین با شناختی کاملی که از وظایف سایر کارکنان هتل دارد، در هتل رسیدگی به خواسته ها، پیشنهادات و شکایات احتمالی میهمانان، سرعت عمل لازم  را به کار گیرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,رزرو,رزرواسیون,پذیرش,پذیرش هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

مجموعه آبی هتل درویشی اولین مجموعه آبی با ارائه خدمات تخصصی اسپا و ماساژ در مشهد مقدس است که با بکارگیری برترین تکنولوژی‌ها و اساتید فن به هتل های مشهد ارائه خدماتی ایده آل به میهمانان این مجموعه خواهد پرداخت. ارائه خدماتی همچون سونای خشک، سونای بخار، جکوزی، حمام ترکی، سالن بدنسازی، دوش‌های اختصاصی ماساژ، ارائه هتل های مشهد خدمات انواع اسپا و ماساژ در فضایی شیک و مدرن سلامتی و شادابی شما و پوستتان را به ارمغان خواهد آورد.یکی دیگر از هتل‌های گروه هما هتل های مشهد ، هتل 5 ستاره هما مشهد با امکانات کامل و تجهیزات مدرن روز آماده میزبانی از زائران و مسافران شهر مشهد است. موقعیت این هتل امکان دسترسی به جاذبه‌های گردشگری مشهد را هتل های مشهد تسهیل نموده و خدمات این هتل 5 ستاره، اقامتی بی‌نظیر را برای شما به ارمغان خواهد آورد. درهتل هما مشهد فضای سبز بسیار دل انگیز، اینترنت بیسیم، صبحانه، بوفه مجلل، سه رستوران، سالن بدنسازی، زمین تنیس، پارک کودک، آرایشگاه و کافی شاپ فوق‌العاده عالی و در بهترین نقطه از شهر مشهد نزدیک به لوکس‌ترین مراکز تجاری و مناطق اعیانی مشهد آمادگی پذیرایی از میهمانان محترم را دارد.هتل 5 ستاره و تازه تاسیس مدینه الرضا مشهد هم اکنون به بهره هتل های مشهد برداری هتل های مشهد رسیده و آماده ارائه خدمات اقامتی هتل های مشهد با بالاترین کیفیت ممکن هتل های مشهد به مسافران مشهد است. هتل مدینه الرضا که در فاصله نزدیک حرم (150 متر) قرار دارد یکی از بزرگ‌ترین هتل‌های مشهد بوده که با حدود 400 اتاق با امکانات کامل و 5 ستاره کیفیت در خدمت زائرین حرم است. هتل دارای رستوران گردان در طبقه هجدهم، 4 طبقه پارکینگ اختصاصی، مجموعه‌های ورزشی و استخر بصورت جداگانه برای هتل های مشهد خانم‌ها و آقایان، سالن‌های همایش و آمفی تئاتر و... می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,مشهد,هتل های مشهد,رستوران,هتل مشهد,حرم ,
:: بازدید از این مطلب : 24
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

برای داشتن یک سفر خوب مهم‌ترین مطلب داشتن مکان اقامت مناسب با امکانات رفاهی مناسب می‌باشد. حال اگر به شهر مشهد سفر کنیم بهترین گزینه رزرو هتل مشهد اقامت در این شهر مقدس چیست و اینکه آیا تمامی نیازهای ما را رزرو هتل مشهد در این سفر برطرف می‌کند؟ با ما باشید تا به معرفی بهترین هتل‌های مشهد مقدس بپردازیم. هتل قصر یا همان هتل قصر الماس سابق، هتلی 5 ستاره رزرو هتل مشهد با کلیه امکانات رفاهی در فاصله 800 متری حرم مطهر امام رضا، دارای امکانات کامل رفاهی و تفریحی مانند رستوران، تالار، فروشگاه، کافی‌نت، تاکسی سرویس، پزشک، آرایشگاه زنانه، اتاق رزرو هتل مشهد ماساژ، شهربازی کودکان و... می‌باشد. هتل بین المللی قصر بدون شک یکی از بهترین انتخاب‌ها در مشهد است و خدمات لاکچری آن، قصر را متفاوت با دیگر هتل‌های مشهد کرده است. در بدو ورود پرسنل هتل با نوشیدنی خوش‌آمد گویی (ولکام درینک) در چند طعم مختلف از شما پذیرایی می‌کند و جالب آنکه میز نوشیدنی ولکام درینک بصورت رزرو هتل مشهد دائمی در لابی هتل پابرجاست!هتل بین المللی مجلل قصر طلایی، دومین هتل از گروه هتل‌های بین المللی قصر می‌باشد و بزرگ‌ترین هتل ایران و بزرگ‌ترین و مرتفع‌ترین ساختمان رزرو هتل مشهد شهر مقدس مشهد است. این هتل به جهت داشتن فضای مطلوب احداث گردیده و از بهترین سازه‌های معماری برخوردار می‌باشد. در طبقات مختف هتل، تنوع بسیاری در سیستم اتاق‌ها وجود رزرو هتل مشهد داشته و همین امر انتخاب را برای مسافران آسان می‌نماید. اتاق‌های سینگل، دبل، سوئیت، کانکت، پرنسس روم، آپارتمان رویال و پرزیدنت در مدت اقامت مسافران، خاطره‌ای وصف نشدنی را خلق می‌نماید و تصویر دل نواز حرم شمس رزرو هتل مشهد الشموس حضرت رضا (ع) از پنجره‌های هتل از دید هیچ بیننده‌ای پوشیده نیست. این هتل در زمینی رزرو هتل مشهد به مساحت 6 هکتار در سال 1389 افتتاح گردید و شامل 20 طبقه و 600 اتاق در تیپ‌های رزرو هتل مشهد مختلف سینگل، دبل رویال، سوئیت و پرنسس روم می‌باشد. هتل قصر طلایی مشهد دارای 3 رستوران رزرو هتل مشهد دریایی، ملل و سنتی بوده و دارای فضاهای تفریحی همچون سالن ورزش، محل بازی کودکان، بازی‌های رایانه‌ای و... می‌باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,مشهد,رزرو هتل مشهد,رستوران,کافی شاپ,شهر مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 44
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

هتل ۵ ستاره استقلال تهران که واقع در هتل استقلال منظقه باغ شهر تهران می باشد این هتل معروف به هتل رویال هیلتون است .هتل استقلال تهران دارای سوئیت های مجهز و شیک دو خابه و یک خابه می باشد ,علاوه بر سوئیت های مجهز اتاق های هتل استقلال هم برای کرایه موجود می باشد در این هتل که در ضلع شرقی هتل قرار دارد. بعد از پیروزی انقلاب اسلامی این هتل به نام  نام گذاری و معروف شده است هتل استقلال این هتل از لحاظ نزدیک بودن به نمایشگاه بین المللی تهران که در نزدیکی خیابان ولی عصر می باشد محبوبیت خاصی بین کسانی که به قصد نمایشگاه سفر می کنند به تهران دارد .هتل استقلال تهران مجهز به :رستوران نوفل لوشاتو,رستوران عربی الحیات ( غذاهای لذیذ لبنانی),رستوران فرانسوی رویال کوزین (این رستوران که در سال های اخیر بهره برداری رسیده است جز بهترین رستوران فرانسوی تهران  شناخته می شود),رستوران چهار فصل آبشار (این رستوران بسیار شیک می باشد).کارکنان هتل اسقلال تهران هم مسلط به مکالمه زبان عربی هتل استقلال و انگلیسی می باشند و اینترنت رایگان هم در لابی و طبقات دارد. آدرس هتل استقلال تهران:تهران، تقاطع بزرگ‌راه شهید چمران و ولی‌عصرمسافت های تخمینی هتل استقلال تا مراکز:هتل استقلال تا فرودگاه امام خمینی ۵۹٫۷ کیلومتر که حدود ۴۰ دقیقه زمان می برد.هتل استقلال تا فرودگاه مهر آباد هم ۲۰٫۴ کیلومتر که حدود ۲۰ دقیقه زمان می برد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,هتل استقلال,تهران,هتل استقلال تهران,نمایشگاه بین المللی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

هتل اسپیناس پالاس بزرگ ترین هتل تهران است که مراحل ساخت و آماده سازی آن به تازگی به اتمام رسیده و در حال حاضر آماده ارائه خدمات به میهمانان هتل اسپیناس پالاس عزیز می باشد.این هتل لوکس و مجلل با حدود ۷۰۰ واحد اقامتی در منطقه سعادت آباد تهران واقع شده است و امکان ساماندهی ۱۵۰۰ نفر را در یک شب داراست.این هتل مجلل که بهترین و بزرگترین هتل تهران به شمار می رود با نام هتل کاخ اسپیناس یا اسپیناس پالاس معروف می باشد. هتل اسپیناس پالاس بیش از ۵۰۰ اتاق دارد که ظرفیتی هتل اسپیناس پالاس معادل اقامت ۱۵۰۰ نفر را خواهد داشت.هتل پنج ستاره اسپيناس پالاس زیر بنایی بربر با ۲۰ هکتار را داراست. این هتل مجلل در آبان ماه سال ۱۳۹۴ به بهره برداری رسیده است و از آن پس مراحل تجهیز خود را سپری می نماید.هتل اسپيناس بهرود با ۲۰ طبقه مشتمل بر ۴۰۰ باب اتاق و سوئيت لوکس و لابي بسيار بزرگ و شکيل و با نمايي زيبا از شهر تهران پذيراي مهمانان گرامي مي باشد.استخر،  سونا، جکوزی، هتل اسپیناس پالاس  بیلیارد، سالن تنیس، سالن بدنسازی،  سالن ماساژ،  کافی شاپ،  کافی نت، سالن همایش،  رستوران، رستوران فضای باز،  رستوران سنتی، مرکز خرید،  فضای سبز،  خشکشویی،  تاکسی سرویس، اینترنت هتل اسپیناس پالاس بی سیم، پارکینگ، اختصاصی،  کتابخانه، آرایشگاه،  خدمات پزشکی، استخر روباز،  رستوران فست فود، ماهواره،  خودپرداز.

 



:: برچسب‌ها: هتل,تهران,اسپیناس,اسپیناس پالاس,هتل اسپیناس پالاس ,
:: بازدید از این مطلب : 46
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

گرتصمیم دارید اقامتی دلپذیر و راحت درجزیزه زیبای کیش داشته باشیداقامت در هتل گاردنیا کیش را از دست ندهید. هتل گاردنیا کیش،  رزرو هتل های کیش در واقع یک هتل چهار ستاره با امکانات کافی و در مکانی مناسب قرار گرفته که نظر بسیاری از توریست هایی که قصد هتل های کیش سفر به کیش را دارند جلب رزرو هتل های کیش می کند.این هتل چهارستاره از دوفاز تشکیل شده است. درفاز۱ ساختمان از ۲۱ واحد ویلایی با ظرفیت اتاق های ۲،۳ و چهار نفره  ایجاد شده اند که عموما خانواده های شلوغ از این فاز استفاده می کنند. رزرو هتل های کیش چشم انداز این سویت های ویلایی رو به محیطی سر سبز و زیبا است به طوری که اقامتی رویایی برایتان فراهم می کند. رزرو هتل های کیش می توان گفت که هتل گاردنیا از جمله هتل های تازه تاسیس است چرا که متعلق به دوران ساخت و ساز در سال ۸۷ خورشیدی می باشد. فاز ۲ مجموعه گاردنیا از یک ساختمان ۵ طبقه تشکیل شده است.در این فاز، رزرو هتل های کیش می توانید از کافی شاپ نسیم استفاده کنید. همچنین رستوران این هتل نخل نام گذاری شده که هتل های کیش توریست ها می توانند انواع رزرو هتل های کیش خوراکی های محلی، بین المللی و ایرانی را در آن سفارش دهند.در همین رزرو هتل های کیش فاز یک سالن اجتماعات و نمایش فیلم نیز وجود دارد. شروع آغاز به کار این هتل دو سال پیش ذکر شده که طی سال ۸۷ تا ۹۳ این بنا در حال ساخت  رزرو هتل های کیش و ساز بوده است. موقعیت آن موجب شده که توریست هایی که به وقت خود اهمیت می دهند آن را انتخاب کنند.

 



:: برچسب‌ها: کیش,هتل,رزرو هتل های کیش,سفر,اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 21
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

موقعیت هتل موقعیت هتل در لیست ویژگیها باید درجایگاه بالایی  باشد. دسترسی ان به وسایل حمل و نقل را در نظر بگیرید، فاصله ان تا جاهاییکه میخواهید رزرو هتل دیدن کنید را هم در نظر داشته باشید و غیره. داشتن کارکنان منظم و خوش برخورد کارکنان هتل باید رزرو هتل همیشه لبخند بزنند این ویژگی هتل خوب و لوکس و گران قیمت نیست بلکه شامل تمام مراکز اقامتی خواهد بود. رزرو هتل برخورد کارکنان و مهمان نواز بودن آنها باید نه فقط به خاطر هزینه ای که پرداخت می‌شود بلکه باید به دلیل روابط مشتری مداری برخوردی به جا و مناسب با میهمانان هتل باشد.امکانات رزرو هتل رفاهی هتل: حتی اگر شما تصمیم گرفته اید زمان کمی را در هتل صرف کنید، امکانات رفاهی تاثیر بسیار زیادی بر تجربه کلی شما از آن سفر خواهد داشت. این نکات را در نظر بگیرید. مسافران رزرو هتل باید آن‌قدر در هتل احساس راحتی کنند که گویی در منزل خودشان هستند مثلا صبح از خواب بیدار می‌شوند و دوش می‌گیرند پس از رزرو هتل آن به همراه خانواده صبحانه می‌خورند و هرآنچه را که بخواهند به کارکنان اطلاع می‌دهند و آنها با روی خوش به مسافران خدمات رزرو هتل را ارائه می دهند. خیلی از هتل ها در ابتدا عنوان می‌کنند که این‌جا مثل منزل خودتان است اما در عمل خبری از ارائه خدمات مناسب رزرو هتل نیست.محیط هتل: هنگام انتخاب هتل مناسب، تصمیم بگیرید رزرو هتل که آیا یک هتل مجلل می خواهید یا هتلی که رنگ و بوی محلی داشته باشد، یا آیا شما مایلید در جایی ساده مستقر شوید. تمیز بودن فضای هتل بسیار مهم است وسواسی که همه در مورد محل رزرو هتل اقامتشان دارند همین تمیز بودن اتاق ها و سرویس بهداشتی است. سالن نهارخوری، پوشش کارکنان و… باید تمیز و رزرو هتل مرتب باشد. هتل خوب رزرو هتل هتلی است که تمیز و پاکیزه باشد.

 



:: برچسب‌ها: هتل,رزرو هتل,هتل مجلل,هتل ها,اقامت ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()