نوشته شده توسط : آبشار

 

باب اتاق و 48 سوئيت مجهز به لوازم لوکس و مجلل که همگي داراي سيستم هاي امنيتي ضدحريق، صندوق امانات شخصي، تلفن، تلويزيون، کانال هاي ماهواره و کانال مخصوص پخش فيلم سينمايي ( کانال 17)، اينترنت پرسرعت، ميني بار، خدمات 24 ساعته روم سرويس و ديگر ملزومات ويژه هتلهاي 5 ستاره هستند بخشي از توانمندي هاي اقامتي هتل پارسيان استقلال را تشکيل مي دهند. سوئيت هاي بزرگ برج غربي هتل با 2 اتاق خواب جداگانه داراي چشم اندازي بديع از شهر تهران و همچنين سوئيت هاي بزرگ برج شرقي با يک اتاق خواب و اتاق برگزاري جلسه با چشم اندازي زيبا به ارتفاعات شمال تهران درطبقات فوقاني دليل ديگري براي منحصربفرد بودن هتل پارسيان استقلال است. خاطرنشان مي سازد تمام 42 باب سوئيت هاي کوچک هتل استقلال اين هتل به مدرن ترين تکنولوژي و تجهيزات ارتباطي ،مبلمان و دکوراسيون هنرمندان ايراني تجهيز شده است.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال تهران,هتل استقلال,استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

قشم بزرگترین جزیره خلیج فارس است. این جزیره زیبا و بی‌نظیر با طبیعت بکر و فرهنگ منحصر به فردش این روزها از مقاصد مهم گردشگری در ایران است. بی شک رزرو هتل یکی از سوالاتی که برای گردشگران مطرح می شود این است که کجا اقامت کنیم. هر چند اقامتگاه‌های قشم به هتل‌ها محدود نمی‌شود رزرو هتل و انبوهی خانه رزرو هتل محلی و اقامتگاه بومگردی در این جزیره مخصوصا در روستاهایش وجود دارد که همگی به نوع خود جذابند اما در این مقاله تعدادی از هتل‌های این جزیره را بررسی می‌کنیم.این هتل نسبت به بسیاری از هتل‌های قشم کوچکتر است اما رزرو هتل به دلیل معماری ترکیبی سنتی و مدرن و خدمات خاصی که ارائه می‌کند از باقی هتل‌ّهای جزیره متمایز است. این بوتیک‌هتل از بهترین و نو ترین هتل‌های قشم است. هر طبقه ایرمان یک جور طراحی و تزیین شده. از امکانات خاص این هتل می‌توان به تلویزیون رزرو هتل هوشمند و اینترنت رایگان اشاره کرد. اگر مسیرهای دسترسی برایتان مهم است از ایرمان تا دریا ۱۰ دقیقه فاصله است و مهمترین پاساژهای جزیره اطراف آن قرار گرفته اند.این هتل در پلاژ و ساحلی به نام سیمین واقع شده و دوری‌اش از مراکز پر تردد جزیره باعث شده به یکی از هتل‌هایی تبدیل شود که مسافران برای ریلکس کردن و دوری از هیاهو انتخابش می‌کنند. اگر به تفریحات آبی مثل جت اسکی یا قواصی علاقه دارید این هتل تمام این امکانات را در اختیار شما قرار می‌دهد. هتل ساحلی رزرو هتل  آبی کمی از مراکز خرید دور رزرو هتل است اما از این نظر هم نگرانی وجود ندارد چون به راحتی می‌توانید با تاکسی به این مناطق دسترسی پیدا کنید.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,رزرو,هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

تبلیغ کننده امروز با استفاده از اینترنت گزینه های فراوانی را برای خود فراهم آورده است. با ظهور ویدئوهای مارک دار ویروسی، آگهی های تبلیغاتی، وب سایت های آگهی رایگان حمایت شده و هزاران روش دیگر برای تبلیغات دیگر محصولات با روش های سنتی کمتر در معرض دید قرار می گیرند. در این پست به آگهی رایگان روش های تبلیغات رسانه ای اشاره می کنیم. با پدیده فکر مهتر همراه باشید. تبلیغات آنلاین یا دیجیتال آگهی هایی که از طریق اینترنت طبقه بندی و به عنوان تبلیغات آنلاین در معرض دید قرار می گیرند نوعی تبلیغات دیجیتال هستند. وب سایت هایی که دنبال بازدید کننده هستند نیز تبلیغات خود را در اختیار عموم مردم به وسیله شبکه های اجتماعی یا دیگر ابزار به نمایش می گذارند. بسیاری از مردم با قرار دادن تبلیغات خود در خیابان ها یا چاپ آگهی های ارزان قیمت آن ها را بین مردم پخش می کنند. تبلیغاتی که در شبکه های آگهی رایگان اجتماعی چون فیس بوک، Buzzfeed, Snapchat, Redsit و … قرار می گیرند به عنوان تبلیغات آنلاین در دسترس عموم مردم قرار می گیرند. تبلیغات تلفن همراه تبلیغات با تلفن همراه تقریبا یک فرم نسبتا متفاوت در مقایسه با تبلیغات دیگران است. سایر دستگاه های الکترونیکی می توانند ابزاری خوب برای رساندن تبلیغات شما به مشتریان مورد هدف تان باشند. روند فعلی گوشی ها برای تبلیغات استفاده از رسانه هایی چون توییتر، Snapchat, Instagram, فیس بوک و … می باشد. روش های مختلف تبلیغات رسانه ای توانسته باعث سرشناس شدن خیلی از برندها شود. تبلیغات چریکی تبلیغات چریکی یا بازاریابی چریکی در طول ۲۰ سال گذشته به عنوان برجسته ترین تبلیغات شناخته شده است. این اصطلاح به طور گسترده برای هر چیز غیر نامتعارف استفاده می شود و معمولا مشتری را به نحوی به ارتباط با شرکت دعوت می کند. تبلیغات چریکی نوعی از بازاریابی خلاقانه با استفاده از ایده های مختلف می باشد. اغلب کمپین هایی که بودجه فراوانی ندارند به جای تبلیغات رسانه ای با خلاقیت فراوان از طریق تبلیغات دهان به دهان و رسانه های اجتماعی به پخش آگهی های مربوطه می پردازند.پخش تبلیغات، تبلیغات در فضای باز شکل گیری ارتباط بین مردم و موسسه های تبلیغاتی کار راحتی نیست رسانه هایی چون تلویزیون و رادیو به عنوان مهم ترین راه رسیدن به برخی مصرف کنندگان مورد تایید بسیاری از شرکت های تبلیغاتی ست. تبلیغات خارج از منزل و در فضای باز نیز روز به روز در حال گسترش است مردم به هر مکانی می روند با انواع بیلبوردها یا کارت های جدید محصولات روبرو می شوند آگهی رایگان توصیف بسیاری از مردم برای آگهی رایگان تبلیغات در فضای باز می تواند تابلوهای تبلیغاتی، پوسترها، تابلوهای دیجیتال و … باشد روش های تبلیغات رسانه ای باعث پیشبرد خیلی از کسب و کارها و توسعه به اقتصاد شده.

 



:: برچسب‌ها: آگهی رایگان,آگهی,تبلیغات ,
:: بازدید از این مطلب : 43
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره هنگام یکی از نقاط دیدنی هتل ایران بندرعباس استان هرمزگان در جنوب ایران است. جزیره هنگام با آبادی‌های کوچک با وسعت حدود ۵۰ کیلومتر مربع در جنوب جزیره هتل ایران بندرعباس قشم واقع شده و دارای معادن نمک و خاک و سرب است. این جزیره 6.33 کیلومتر مربع مساحت دارد و به شکل مخروط ناقصی است که در کرانه‌های جنوبی جزیره قشم واقع شده‌است. هتل ایران بندرعباس فاصله آن تا بندرعباس حدود ۴۳ مایل دریایی و تا شهر قشم حدود ۲۹ مایل دریایی است. این جزیره ارتفاعات پست آهکی دارد و بلندترین نقطه آن کوه ناکس با ۱۰۶ متر ارتفاع است. بزرگترین هتل دیپلمات قشم قطر آن از «روستای هنگام کهنه» تا «روستای هنگام جدید» ۹ کیلومتر است. تنها فعالیت اقتصادی در هتل دیپلمات قشم جزیره هنگام که اکثر اهالی به آن مشغولند، ماهی‌گیری و صیادی است. از نقاط دیدنی جزیره تأسیسات بندری هتل دیپلمات قشم انگلیسیها است.

 



:: برچسب‌ها: هتل ایران بندرعباس,هتل دیپلمات قشم,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره  بیضی شکل هرمز هتل آرا کیش که طول محیط آن حدود ۶۰۰۰ متر است در مدخل خلیج فارس و در فاصله ۸ کیلومتری بندرعباس قرار دارد. املای صحیح آن هرموز یا هرمزد برگرفته از کلمات خورموز یا خورموغ به معنی لنگرگاه و بندر ایالت هتل آرا کیش موغستان (میناب) بوده است که به واسطه کثرت استفاده از غلط مشهور امروزه هرمز خوانده می‌شود. این جزیره را به علت موقعیت جغرافیایی آن و مجاورت با تنگه هرمز، کلید خلیج فارس می‌دانند. همین موقعیت هتل آرا کیش است که آن را در طول تاریخ، از نظر سوق الجیشی و بازرگانی از اهمیت خاصی برخوردار ساخته‌است. هرموز اصلا نام بندری معتبر در مصب رود میناب با خلیج فارس بوده است. شهر میناب کنونی برروی خرابه‌های این بندر ساخته شده است. هرموز قدیم در اوایل عهد مغول تجارت پر رونقی داشته است. با هجوم مغولان در حدود سال 700 هجری،  هتل ارم قشم مردم شهر هرموز ابتدا به جزیره قشم و سپس به جزیره هرموز که در آن زمان زرون (معرب آن جرون که بعدها هتل ارم قشم نام بندری در محل بندر عباس کنونی شد و به تلفظ پرتغالی بندر گمبرون خوانده شد) نام داشت کوچ نمودند و هتل ارم قشم شهری در آن بنا کردند و نام آنرا به یاد شهر قدیم خود هرموز گزاردند.

 



:: برچسب‌ها: هتل آرا کیش,هتل ارم قشم,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره‌ ناز در نزدیکى سواحل هتل آنا کیش شرقى قشم‌ قرار گرفته و از ساحل در حدود یک کیلومتر فاصله دارد. وسعت جزیره ناز تقریباً سه‌ هکتار است. این جزیره فاقد ساحل شنى است و دیواره‌هاى صخره‌اى به ارتفاع پنج تا ده متر اطراف آن را فراگرفته هتل آنا کیش است. روى این جزیره کاملاً مسطح است. در زمان جزر با پس‌روى کامل آب دریا، براى مدت کوتاهى، باریکه‌اى از خشکى جزیره ناز را به ساحل قشم وصل مى‌کند. در این جزیره کسى سکونت ندارد. ماهیگیران هتل آنا کیش محلى چند سایبان هتل پانیذ کیش و مکان استراحت از چوب و پلاستیک به‌صورت موقت احداث کرده‌اند. روبه‌روى جزیره ناز در قشم ساحل شنى هتل پانیذ کیش قرار دارد که مکان مناسبى براى تغذیه پرندگان دریایى و ماهیگیران بومى است. در سراسر فصول سال بازدید هتل پانیذ کیش کنندگان بسیارى به‌ویژه هنگام غروب از این محل بازدید مى‌کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل آنا کیش,هتل پانیذ کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

بزرگترین جزیره ایران و بزرگترین جزیره هتل آریان کیش غیر مستقل دنیا است (بزرگتر از ۲۲ کشور جهان) این جزیره در نزدیکی تنگه هرمز، بزرگترین و پرجمعیت‌ترین جزیره خلیج فارس قرار دارد. جزیره قشم دومین بندر آزاد تجاری ایران است که سواحل آن برای هتل آریان کیش ایجاد لنگرگاه مناسب است. این جزیره 15 بندر صیادى و تجارى دارد. علاوه بر جمعیت بومى و ساکن، جزیره قشم داراى جمعیت غیربومى و مهاجر بسیارى است که به‌طور عمده در بخش‌هاى تجارت، هتل آریان کیش بازرگانى، صنایع و معادن، ادارات و دوایر دولتى و ارگان‌ها، بانک‌ها، تشکیلات سازمان منطقه آزاد قشم و دیگر بخش‌هاى  خدماتى به فعالیت اشتغال دارند. زبان اصلى مردم قشم، مانند تمام مردم ساکن بنادر و سواحل جنوب کشور و دیگر جزایر، فارسى و براى همه مردم و مسافرانى که به جزیره مسافرت مى‌کنند قابل درک و فهم است. لهجه محلى و متداول مردم قشم در شهرها و روستاهاى آن تقریباً یکسان است، با این تفاوت که اهالى شهر قشم هتل لوتوس کیش و درگهان به سبب رفت و آمد و داد و ستد با مردم میناب، بندرعباس، پل، خمیر، کنگ، لنگه و دیگر بنادر مجاور، هتل لوتوس کیش با لهجه‌اى نزدیک به لهجه بندرعباسى، مینابى (بندرى)، پلى (بندر پل خمیر) صحبت مى‌کنند و ساکنان روستاى اعماق جزیره به سبب مسافرت به شیخ‌نشین‌ها و هندوستان به زبان عربى هندى نیز آشنایى دارند یا واژه‌هایى هتل لوتوس کیش از این زبان‌ها وارد لهجه آنها شده است.

 



:: برچسب‌ها: هتل آریان کیش,هتل لوتوس کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 30
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جنوبی ‌ترین جزیره ایرانی آبهای خلیج ‌فارس، جزیره ابوموسی است. این جزیره در 222 کیلومتری بندرعباس و هم‌ چنین در 75 کیلومتری بندر لنگه هتل سیمرغ کیش واقع شده است. جزیره ابوموسی یکی از چهارده جزیره استان هرمزگان است که بیشترین فاصله از سواحل ایرانی خلیج فارس را دارد و طول و عرض آن درحدود 4.5 کیلومتر است. شهر ابوموسی مرکز جزیره هتل سیمرغ کیش ابوموسی است. در حال حاضر مالکیت جزیره ابوموسی به همراه جزایر تنب در دست ایران است اما ادعاهایی از سوی دولت امارات متحده عربی هر از گاهی مطرح می شود؛ این موضوع از آن جا بر می خیزد هتل سیمرغ کیش که خلیج فارس دریای کم عمقی برای نفت کش ها شمرده می‌شود زیرا نفت کش‌ها پس از بارگیری نفت در مخازنشان به شدت سنگین شده و کف آن ها به کف خلیج فارس نزدیک می‌شود و در نتیجه خطر به گل نشستنشان شدت می‌گیرد. برای همین است که جزیره خارک به عنوان محل بارگیری نفت کش‌ها از ایران تعیین هتل پارسیان کیش شده است. تنها مسیر قابل کشتیرانی برای نفت‌کش‌های حامل نفت فاصله میان جزیره ابوموسی و تنب است. زیرا این مسیر ژرف هتل پارسیان کیش ترین مسیر برای نفت‌کش‌ها شناخته می‌شود. در پی جنگ ایران و عراق و بروز جنگ نفت‌کش‌ها در خلیج فارس مسئله حفظ امنیت سوخت‌رسانی برای دولت‌های صنعتی پیش آمده است که تصمیم بر این گرفته‌اند این کار هتل پارسیان کیش را با همکاری متحدان عربشان انجام دهند و از این میان قرعه به نام امارات عربی متحده افتاده است.

 



:: برچسب‌ها: هتل سیمرغ کیش,هتل پارسیان کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

نام اصلی و پارسی آن «راز» است که هتل ابادگران کیش به دلیل نزدیکی با مناطق عرب نشین حاشیه جنوبی خلیج فارس ، اعراب از معادل عربی این نام یعنی سری استفاده کردند که این نام در زبان‌های اروپایی سیری تلفظ شد و از راه آن زبان‌ها به فارسی هتل ابادگران کیش رسید. این جزیره در قلب آب‌های خلیج فارس قرار دارد. فاصله آن تا مرکز شهرستان ابوموسی که در قسمت شرقی جزیره سیری واقع شده، درحدود 27 کیلومتر است همچنین فاصله دریایی آن تا مرکز استان، در حدود 152 مایل دریایی است. وسعت جزیره سیری 17.3 کیلومتر مربع است. این جزیره فاقد پستی و بلندی هتل ابادگران کیش بوده و نسبتاً مسطح است. هتل گراند کیش مرتفع ‌ترین نقطه آن 24 متر از سطح دریا ارتفاع دارد و بزرگ ‌ترین ابعاد طولی و عرضی جزیره 6.1 و 4.6 کیلومتر است. شکل در قسمت‌‌های شمالی و نزدیک سواحل این جزیره ذوزنقه‌ای، مناطق مسکونی همراه با سایر هتل گراند کیش تأسیسات جای گرفته‌اند. در این جزیره تعداد قابل توجهی نخل خرما بطور پراکنده وجود دارد که محصول هتل گراند کیش آن فقط مصرف محلی دارد. این منطقه پوشش گیاهی فقیری دارد و در این جزیره معدن خاک سرخ نیز موجود است.

 



:: برچسب‌ها: هتل ابادگران کیش,هتل گراند کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 42
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره فرور بزرگ از مجموعه جزایر استان هرمزگان است که سطح از تپه ماهورهای کوچک تشکیل شده است. این جزیره بر روی یکی از کمربندهای هتل سورینت صدف کیش زلزله‌ خیز جهان قرار دارد. رنگ‌ آب در نزدیکی جزیره سیاه است. جزیره شیب‌های تند و پرتگاه‌هایی دارد که گاهی ارتفاع آنها از ده متر بیشتر است. فاصله آن تا نزدیک‌ ترین نقطه سواحل ایران در هتل سورینت صدف کیش حدود 20 کیلومتر و مساحت آن 26.2 کیلومتر مربع و ارتفاع بلندترین نقطه ‌آن از سطح دریا 145 متر است. در جزیره فرور بزرگ بقایای ساختمان‌های مخروبه و اراضی کشاورزی بایر و چاه‌های هتل سورینت صدف کیش آب به همراه یک چراغ دریایی نشانه مسکونی بودن جزیره در زمان‌های گذشته است، وجود دارد. ولی در حال حاضر، جزیره غیرمسکونی است و تنها تعدادی مأمور دولتی در آن حضور دارند. در آب‌های این جزیره ماهی فراوان وجود دارد و به همین خاطر صیادان در اطراف آن فعالیت زیادی دارند. جزیره فرور بزرگ یکی از کانون‌های هتل جام جم کیش زیست حیات وحش است و تعداد بی‌شماری از پرندگان از قبیل: عقاب ماهیگیر، طوطی، چک‌چک، قمری خانگی، هتل جام جم کیش چکاوک، کاکلی، پرستو، بلبل خرما، چاخ لق، هدهد، دم جنبانک زرد، دو سرخ معمولی، چک‌چک سرسیاه، زنبور خور معمولی و همچون یک نوع خارپشت، مارمولک، مار جعفری و عقرب در آن زندگی می‌کنند. این جزیره به علت  هتل جام جم کیش داشتن مارهای زیاد به مارور نیز شهرت دارد.

 



:: برچسب‌ها: هتل سورینت صدف کیش,هتل جام جم کیش,هتل,کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

در گذشته این جزیره را به نام هتل شایگان کیش قیس می خواندند. روایت است که بعد از طوفان نوح (ع) جزیره کیش اولین نقطه ای بود که سر از آب در آورد است. این جزیره بیضی شکل با مساحت 89.7 کیلومتر مربع و با طول 15.6 و عرض 7 کیلومتر هتل شایگان کیش ، در جنوب غربی بندرعباس و در میان آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است. جزیره کیش از نظر محیط زیست طبیعی، یکی از بکرترین مناطق خلیج فارس است. استعدادهای طبیعی و هتل شایگان کیش موقعیت جغرافیایی ویژه آن زمینه بهره‌برداری جهانگردی و تجاری از آن را در حد قابل توجهی فراهم ساخته است. سواحل کم نظیر این جزیره مرجانی، نه تنها در فصول گوناگون سال، بلکه در طول یک روز،‌ در ساعات مختلف جلوه‌های بدیع هتل گاردنیا کیش و گونه‌گون و بسیار زیبایی از طبیعت را به تماشا می‌گذارند. سواحل کیش در شرق و شمال شرقی و جنوب از زیباترین سواحل جهان است. در سواحل جنوب غربی آن زیباترین منظره غروب خورشید را می‌توان  هتل گاردنیا کیش دید. از جمله نقاط دیدنی جزیره کیش آکواریوم بزرگ آن است که در گوشه شرقی جزیره، با معماری زیبا قرار هتل گاردنیا کیش دارد و گونه‌های مختلف ماهیان و آبزیان اطراف جزیره در آن به تماشا گذارده شده است.

 



:: برچسب‌ها: هتل شایگان کیش,هتل گاردنیا کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

این جزیره با 22.8 کیلومتر هتل ایران کیش مربع مساحت، در حد فاصل بین دو جزیره کیش و لاوان قرار گرفته است. سرزمینی است هموار و تقریباً بدون عارضه طبیعی. هندورابی در فاصله 325 کیلومتری بندر عباس و 133 کیلومتری بندرلنگه و بلندترین نقطه آن بیست و نه متر و بزرگ‌ترین قطر آن هفت و نیم کیلومتر است. این جزیره از یک رشته ارتفاعات کوتاه هتل ایران کیش پوشیده است و کرانه‌های آن با شیب ملایمی به دریا منتهی می‌شوند. مجاورت با دریا، اغلب موجب بالا رفتن میزان باران و رطوبت می‌شود. با این حال در تمام کرانه‌های خلیج فارس، همجواری با دریا، تأثیر هتل ایران کیش چندانی بر میزان بارش این نواحی ندارد. فعالیت اقتصادی اکثر اهالی در جزیره هندورابی، صید و غواصی است. فعالیت ‌های صنعتی یا بهره‌ برداری هتل آرامیس کیش از معادن و منابع زیرزمینی و حتی صنایع دستی در هندورابی وجود ندارد. محیط زیست جزیره به دلیل بسته بودن آن محدود است و موجوداتی از قبیل انواع پرندگان کوچک، پرندگان  مهاجری نظیر باز و شاهین و هتل آرامیس کیش انواع کمی از خزندگان و موش صحرایی در آنجا یافت می‌شود. منابع تأمین آب جزیره بسیار محدود و کم است هتل آرامیس کیش و آب مصرفی آن از طریق چاه یا آب انبار تأمین می‌شود.

 



:: برچسب‌ها: هتل ایران کیش,هتل آرامیس کیش,هتل,کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 35
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره میر مُهَنّا از جزیره‌های هتل ترنج کیش غیرمسکونی ایران در خلیج فارس است. انگور و انجیر این جزیره از قدیم معروف بوده‌ است. درخت کُنار بزرگ و تناوری به نام کُنار میر مهنا در این جزیره وجود دارد و گنبدی موسوم به قدمگاه امیرالمؤمنین نیز هتل ترنج کیش در این جزیره قرار دارد. این جزیره به نام یکی از راه‌زنان محلی که به کریم خان زند و هلندیان حمله می‌کرد یعنی میر مهنا نامگذاری شده‌است.این جزیره نیز فاقد سکنه است و به دلیل وجود ایستگاه هواشناسی هتل ترنج کیش از اهمیت ویژه‌ای هتل آتیلار بندرعباس برخوردار ایست. ایستگاه هواشناسی جزیره فارسی اطلاعات هواشناسی را به تمام شرکت‌های کشتیرانی می‌رساند. نام دیگر این جزیره شیخ شعیب است . جمعیت آن در حدود ۲۵۰۰ نفر است که بیشتر آنان از نژاد عرب‌اند. هتل آتیلار بندرعباس بیشتر ساکنان جزیره لاوان از اهل سنت ، شاخه شافعی و از پیروان امام محمد ادریس شافعی هستند. آنها به زبان هتل آتیلار بندرعباس عربی و فارسی تکلم می‌کنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل ترنج کیش,هتل آتیلار بندرعباس,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

در فاصله ۵ کیلومتری شمال شرق جزیره هتل پارمیدا کیش خارک جزیره کوچکی وجود دارد که به آن خارکو می‌گویند. این جزیره دارای تعدادی تأسیسات به جای مانده از حضور نظامیان کشور در سالهای جنگ ایران و عراق از جمله اسکله و ساختمانهای انبار هتل پارمیدا کیش که امروزه محل مناسبی جهت رشد پرندگان در این جزیره شده است.این جزیره همچنین زمانی محل استقرار نظامیان انگلیسی جهت تسخیر خارک بود و پیش از آن نیز میر مهنا برای حمله به هلندیان در هتل پارمیدا کیش خارک از خارکو نیروهای خود را به سمت خارک گسیل داشته‌است. نام پیشین این جزیره "شاه زنگی" بوده است. به هتل سارا کیش تازگی برای این جزیره غیر مسکونی طرحی برای ایجاد یک دهکده گردشگری در دست تهیه است. این جزیره بین هتل سارا کیش بندر بوشهر و شبه جزیره شیف قرار دارد و به دلیل نزدیکی به خشکی از نظر توریستی بسیار اهمیت دارد. هتل سارا کیش بافت زمین و جنس خاک آن برای کشاورزی مناسب نیست و بیشتر زمین آن ماسه‌ای است.

 



:: برچسب‌ها: هتل پارمیدا کیش,هتل سارا کیش,هتل,کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

خارک جزیره‌ای است مرجانی با تاریخی پر هتل بهشت قشم از فراز و نشیب. این جزیره در حدود ۵۷ کیلومترى شمال غرب بوشهر و ۳۰ کیلومترى بندر ریگ واقع شده است. طول جزیره (شمالى - جنوبى) حدود ۸ کیلومتر و قسمت پهن تر آن در شمال به عرض هتل بهشت قشم حدود ۴ کیلومتر است. در این جزیره یکی از مهم‌ترین پایانه‌های صادرات نفت ایران بنا شده است. جزیره خارک برای ایجاد لنگرگاه‌ها، با مزایای طبیعی و سواحل عمیق آن، برای پهلو گرفتن نفت‌کش‌های هتل بهشت قشم اقیانوس‌پیما بسیار مناسب است، به ویژه که قشر سنگی چون پشته‌ای که سطح جزیره را پوشانده، در وسط جزیره به بلندی 60 مترمی‌رسد و این بلندی‌ها موجب می‌شوند بندرگاه‌های شرقی خارک را در مقابل شدت جریان باد که در جهت شمال غربی و جنوب شرقی می‌وزند، محفوظ نگاه دارند. اگرکارشناسان، اکنون این هتل هلیا کیش جزیره را به عنوان مرکز تأسیسات عظیم صدور نفت برگزیده‌اند، دریانوردان‌ِ خلیج فارس نیز در ادوار گذشته از آن هتل هلیا کیش برای پهلو گرفتن کشتی‌ها استفاده می‌کردند. رومن گیرشمن باستان شناس مشهور فرانسوی که در تاریخ ایران باستان هتل هلیا کیش مطالعات و تحقیقات عمیقی دارد، در سال 1337 شمسی بنا به دعوت کنسرسیوم نفت ایران به دیدن جزیره خارک آمد.

 



:: برچسب‌ها: هتل بهشت قشم,هتل هلیا کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 50
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

تلفظ قدیمی‌تر نام این جزیره غیر  هتل داریوش کیش مسکونی استان خوزستان بُنّه است. جزیره بونه به همراه دو جزیره کوچک دیگر به نام‌های دارا و قبرناخدا در منتهی‌الیه شمال غربی خلیج فارس در دهانه خورموسی دراستان خوزستان واقع شده‌است. فاصله هوایی هتل داریوش کیش این جزیره از دو شهر هندیجان و بندرماه‌شهر تقریباً یکی است. از پرندگان این جزیره می‌توان هتل داریوش کیش به سلیم خرچنگ‌خور اشاره کرد. این جزیره محل تخمگذاری پرستوهای دریایی نیز هست. نادری کازرونی در کتاب جغرافیای بنادر خلیج فارس در مورد بونه می‌نویسد: "در میانه خارکو وبصره دو جزیره واقع است یکی از آن دیره نام دارد و ثانی بنه و جزیره دیره بی‌آب و غیرمسکون وجزیره بنه آب گوارایی هتل ساحل طلایی قشم دارد و به‌علت خرابی اطراف آن دو جزیره مذکور، به‌غیر از معلمان خارکی عبور سایر اهل دریا به آن دو جزیره دشوار هتل ساحل طلایی قشم است زیرا که بیم شکستن سفائن درحوالی آن جزایر ناهنجار است و مسافت میان جزیره، بُنّه و دیره وخارک و خارکو هتل ساحل طلایی قشم چهار زام است که هر زام چهار فرسنگ باشد

 



:: برچسب‌ها: هتل داریوش کیش,هتل ساحل طلایی قشم,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

«خور» محدوده نیمه بسته آب مرتبط با هتل خلیج فارس بندرعباس دریای آزاد است که در درون آن آب دریا به مقدار قابل توجهی توسط آب رودخانه یا آب شیرین رقیق می شود. خور موسی کانال طویل و عمیقی است که از خلیج فارس منشعب شده و به هتل خلیج فارس بندرعباس دلیل ویژگیهای خاص خود در منطقه از موقعیت ممتازی برخوردار است. این منطقه با اکوسیستمی منحصر به فرد، در ساحل شمالی خلیج فارس و جنوب استان خوزستان واقع است. پهنای هتل خلیج فارس بندرعباس دهانه آن ۳۷ تا۴۰ کیلومتر و طول آن از دهانه تا بندر امام خمینی ۹۰کیلومتر و تا بندر ماهشهر ۱۲۰ کیلومتر است.  هتل ارم کیش خور موسی با متوسط عمق عمق ۲۰ تا ۵۰ متر زیستگاه بسیاری از پرندگان نادر از جمله گیلانشاه خالدار و مکان تخم ریزی بسیاری از ماهیان خلیج فارس بخصوص میگو است. آلودگی ناشی از اکتشاف و استخراج نفت و تردد هتل ارم کیش نفتکش ها، حوادث و سوانح مربوط به سکوهای نفتی، رفت و آمد کشتیها، منابع و صنایع مستقر در خشکی باعث شده هتل ارم کیش اطراف این جزیره از آلوده‌ترین نقاط خلیج فارس به حساب بیاید.

 



:: برچسب‌ها: هتل خلیج فارس بندرعباس,هتل ارم کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 54
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

این جزیره در گذشته نام "صلبوخ" هتل خلیج فارس قشم داشته و بین آبادان و خرمشهر واقع شده و دو شاخه اروندرود آن را فرا می‌گیرد.  هتل خلیج فارس قشم مینوشهر شهری کوچک است که در آن قرار گرفته است و دارای جمعیتی حدود 12 هزار نفر است و بیشتر کاربرد تفریحی برای مردم دو شهر آبادان و خرمشهر دارد. ۴۵درصد آنها به کشاورزی هتل خلیج فارس قشم می‌پردازند ولی در کنار آن پرورش دام نیز در مینو جایگاه خاصی دارد. در جزیره مینو پنج نهر جریان دارد که دو تای آن‌ها ‌از رودخانه جرف و سه تای دیگر از اروندرود منشعب می‌شود. جزیره مینو از معدود نقاطی از جهان است که در آن هتل آپادانا قشم سیستم آبیاری بصورت طبیعی و با جزر و مد آب انجام می‌شود و نیازی به وسایل مکانیکی و تلمبه آب ندارد. هتل آپادانا قشم نخل های بی شمار این جزیره اکوسیستم مناسبی برای زیست پرندگان مهاجر و همچنین نیزارهای انبوه و رازآلود آن هتل آپادانا قشم پناهگاه حیوانات وحشی از جمله گراز است.

 



:: برچسب‌ها: هتل خلیج فارس قشم,هتل آپادانا قشم,قشم,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

بستانداران که از مهمترین هتل کیمیا 4 قشم هتل حیوانات این گروه می توان آهوی ایرانی را نام برد که بصورت آزاد در جزیره کیش گردش میکنند و شکار آنها ممنوع می باشد. گربه، خدنگ، خارپشت ایرانی، موش، جربیل بلوچستان و دلفین معمولی نیز از دیگر بستانداران آبزی جزیره گزارش شده اند. پرندگان به دلیل شرایط آب و هوایی مناسب به این جزیره هتل کیمیا 4 قشم هتل مهاجرت میکنند و گروه بیشمار پرندگان در اطراف باغ بهشت و درخت سبز تماشایی هتل کیمیا 4 قشم هتل است که از آن جمله می توان به بلبل، چکاوک کاکلی، عقاب ماهیگیر، حواصیل خاکستری، سبز قبای هندی و ... اشاره کرد. تنوع خزندگان در جزیره محدود و عمدتا شامل لاک پشتها، مارمولک ها و مارها است. لاک پشت ها برای تخم ریزی به هتل هرمز بندرعباس ساحل می آیند. مارمولک ها که از فراوانی نسبی بالایی برخوردار می باشند بی خطرند و از حشرات  هتل هرمز بندرعباس تغذیه میکنند. دو نوع مار قیطانی غیر سمی و مار جعفری که سمی است نیز در جزیره وجود دارد. تعداد زیادی از آبزیان موجود در خلیج فارس به دلیل حوادت مختلفی به این پناهگاه آرام و گرم پناه آورده اند که از آن جمله هتل هرمز بندرعباس می توان به قباد (شاه ماهی) حلوا سفید، شوریده و صدها گونه ماهی تزئینی اشاره کرد.

 



:: برچسب‌ها: هتل کیمیا 4 قشم,هتل هرمز بندرعباس,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزیره کیش یک خشکی کوچک هتل هما بندرعباس چون کشتی نشسته در آب های گرم و کم عمق خلیج فارس است، خرده اقلیم ها (میکرو کلیمای) کیش به شدت در سلطه پدیده های ناشی از بستر بزرگ آبی است که دامنه ی نوسان تغییرات هتل هما بندرعباس دمای شبانه روزی آن در ایام سال بسیارکم است. فشار بخار آب جزیره در بیشتر ایام سال غالباً در حدی بسیار بالا اسـت(رطوبت نسبی 50 – 60 درصد). اختلاف دمای متوسط روزانه جزیره در طول سال کم تر از 9 – 10 درجه است و سقوط دما هیچ گاه در حد یخبندان یا صفر نیست. براساس داده های هواشناسی مقدار متوسط هتل هما بندرعباس رطوبت در هر کیلوگرم هوای گرم و خشک جزیره در دی ماه 15 گرم و تیرماه حدود 25 گرم است. هوای کیش در ماه های هتل پارمیس کیش مهر تا فروردین، دارای گرمای ملایم ومطبوع است ودر این فاصله ی زمانی جزیره در شرایط زیست محیطی مطلوب قراردارد. از اردیبهشت تا مهر هوای کیش گرم و شرجی و میانگین دمای روزانه جزیره در این ماه ها تقریباً هتل پارمیس کیش نزدیک به هم است. در اردیبهشت چون آب دریا هنوز سرد و رطوبت نسبی پائین است هوای کیش تقریباً خشک و باد آن ملایم، خنک و نسیم وار بوده و در مجموع هوای آن بهاری و لطیف و شرایط زیست محیطی آن بسیار هتل پارمیس کیش مطلوب است. تفاوت دما بین گرم ترین و سردترین ماه کیش حدود 16 درجه است.

 



:: برچسب‌ها: هتل هما بندرعباس,هتل پارمیس کیش,هتل,کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

جزيره کيش با مساحت 91 کيلومتر مربع، پيرامون ساحلی 43 کيلومتر و شکل کلی تقريباً بيضی، در فاصله 18 کيلومتری بندر هتل شایان کیش گرزه(بندر آفتاب )- سرزمين پيوسته ايران – در خليج فارس قراردارد. کيش در ربع اول راستای سواحل 1359 کيلومتری جنوب ايران در دهانه ی خليج فارس و تقريباً در نزديک بخش پايانی اين آبراه در محدوده تنگه هتل شایان کیش هرمز واقع است. عرض شمال آن 32 26 درجه و طول شرقی آن 58 53 است و در جهت ساحل غربی – به ساحل شرقی (فاصله ی مجتمع مرجان – ميدان هور) ، 45/15 کيلومتر طول دارد. بيشترين عرض هتل شایان کیش جزيره در راستای ساحل جنوبی هتل مارینا کیش به ساحل شمالی (فاصله ی بندرگاه گمرک– فانوس دريائی) 5/7 کيلومتر است. سطح جزيره فاقد توپوگرافی ويژه مانند پديده کوه و حتی تپه مرتفع است. فرودگاه بين المللی کيش در مرکز و در بخش هتل مارینا کیش مرتفع آن که حدود 40 – 35 متر ارتفاع دارد احداث شده است. بيشترين شيب جزيره از شمال فرودگاه به هتل مارینا کیش طرف ساحل (هتل شايان) است.

 



:: برچسب‌ها: هتل شایان کیش,هتل مارینا کیش,کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

استان هرمزگان دارای تاریخی هتل های بندر عباس با قدمت چند هزارساله است. بندرها و جزیره های هرمزگان در دوره های گوناگون پیش از اسلام از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار بوده است. دریای پارس یا دریای عمان وخلیج فارس امروزی که استان هرمزگان نیز در کنار آن قرار گرفته، از کهن ترین دریاهای جهان به شمار می رود. هر چند درباره تاریخ دیرینه خلیج فارس هتل های بندر عباس اطلاعات زیادی در دست نیست و اطلاعات موجود فقط بر پایه گمان و یا بر بر اساس افسانه های قدیمی و اسناد تاریخی چون تورات، کتیبه های میخی و آثار بر جای مانده از دوران باستان هتل های بندر عباس است، ولی با وجود هتل فلامینگو کیش و بر اساس همین منابع، ساکنین نخستین خلیج فارس که حدود ۱۰ هزار سال پیش در خلیج فارس زندگی می کردند از سه شعبه تشکیل می شدند که عبارتند از: «دراویدها» که از ساکنین مکران بودند و پس هتل فلامینگو کیش از تسلط بلوچ ها بر این ناحیه، با نژاد بلوچ ها در آمیختند، دومین شعبه،سامی ها، از ساکین کرانه های عربستان هتل فلامینگو کیش بودند و سومین شعبه، عیلامی ها، بودند که در منطقه خلیج فارس تا نزدیکی بوشهر سکونت داشتند.

 



:: برچسب‌ها: هتل های بندر عباس, هتل فلامینگو کیش,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

استان هرمزگان از لحاظ جغرافیایی هتل های کیش به دو بخش کوهستانی و جلگه ای و ساحلی تقسیم می شود. از آن جا که بیش از ۷۰ درصد مساحت این استان را کوه ها و ارتفاعات کوتاه و بلند و نیز دشت ها و دره های مرتفع تشکیل داده است، این هتل های کیش استان جزو مناطق کوهستانی محسوب می شود. کوه های این منطقه که ادامه رشته کوه های زاگرس هستند با جهت شمال شرقی به جنوب شرقی تا داخل آب های خلیج فارس امتداد یافته و به تدریج هتل های کیش از ارتفاع آن ها کاسته می شود. به طور کلی ادامه این رشته کوه ها با کاهش ارتفاع ، به تپه های ماهوری آهکی، گچی و شنی منتهی شده هتل های قشم و به زمین های پست ساحلی خلیج فارس و دریای عمان متصل می شود. مرتفع ترین کوه های این استان عبارتند از: کوه گنو با ارتفاع ۲,۳۴۷ متر درفاصله ۲۰ کیلو متری شمال شهر بندر عباس در جلگه ایسین، کوه فارغان هتل های قشم با ارتفاع ۳,۲۶۸ متر و کوه شب با ارتفاع ۲,۸۶۱ متر. اما برخلاف بخش کوهستانی استان، حاشیه باریک ساحلی که جلگه ای پست و کم ارتفاع است، مساحت کمی از هرمزگان را به خود اختصاص داده است. این ناحیه پست هتل های قشم ساحلی، در اطراف تنگه هرمز وسعت بیشتری دارد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های کیش,هتل های قشم,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

یخدان های دوقلوی سیرجان که از آن هتل کهکشان سیرجان ها به عنوان منحصر به فردترین یخدان های دو قلو نام برده می شه، در غرب استان کرمان و در سیرجان قرار دارن. یخچال ها یا همان یخدان های طبیعی سیرجان در این استان هم جنبه گردشگری داره و هم یک جاذبه طبیعی منحصر به فرده. یخدان های دوقلوی سیرجان سال ۱۲۷۴ هجری شمسی و  هتل کهکشان سیرجان توسط افراد خیر ساخته شدن و در قدیم یخ مصرفی مردم رو تامین می کردن و امروز هم به جاذبه های گردشگری این شهر تبدیل شدن. هتل عطر سیب سیرجان این بنا از خشت خام و ملات گل ساخته شده. اهالی سیرجان در فصل زمستان مخزن یخدان ها رو از یخ پر نموده و با بستن درب ها و روزنه ها، در فصل تابستان از یخ آن  هتل کهکشان سیرجان استفاده می کردن.  هتل عطر سیب سیرجان در استان هایی مانند کرمان و یزد که در تابستان مصرف آب خنک مردم آن ها بالاست، از قدیم نیاز به تولید یخ بوده به همین دلیل این یخچال های بدون نیاز به برق یخ مصرفی شهر سیرجان رو تامین می کردند و نام هتل عطر سیب سیرجان دیگر آن ها رو یخدان گذاشتن. متاسفانه در حال حاضر این مکان به زمین والیبال تبدیل شده و در حال تخریبه.

 



:: برچسب‌ها: هتل کهکشان سیرجان,هتل عطر سیب سیرجان,سیرجان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

در فاصله ۳۰ کیلومتری شهر هتل کپری کرمان و در ضلع شمال شرقی کافر کوه، دره ای وجود دارد که پیش از ۱۰ کیلومتر در دل کوه های بلند با دیوارهای پرشیب و گاه ۲۰۰ متری پیچ و تاب جالب توجهی را به وجود آورده است. در این دره به واسطه جریان هتل کپری آب رودخانه نزدیک به ۴۵ آبشار بلند و کوتاه با ارتفاعی بین ۳ تا ۴۵ متر وجود دارند. گذر از این دره نیازمند ابزار فنی، آمادگی بدنی و نیز آشنایی با فن شنا می باشد. پیمایش این دره حداقل ۵ روز زمان  هتل کپری می برد. بی شک این دره شگفت انگیز به واسطه طول مسیر، وجود ریزش های خروشان آب، بیشه زارها، نیزارها هتل هزار کرمان ، دیواره ها و نیز حیات وحش هتل هزار کرمان متنوعی که دارد، می تواند جزء منحصر به فرد ترین دره های کشور باشد. چرا که دره های معروفی چون «رقز» فارسو «آندرس» شمال در برابرعظمت آن، دره های کوچکی محسوب می گردند. این مسیر در تابستان ۱۳۸۸ برای هتل هزار کرمان اولین بار، توسط تیم۶ نفره امداد و نجات کوهستان هلال احمر کرمان، مورد بررسی و شناسایی قرار گرفت.

 



:: برچسب‌ها: هتل کپری,هتل هزار کرمان,کرمان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

موزه زرتشتیان واقع در شهر کرمان، اولین و تنها موزه­ مردم­ شناسی زرتشتیان جهانه. ساخت این موزه در دهه ۱۳۷۰ به کوشش بهدینان فرزانه، هتل اخوان کرمان هرمزدیار اشیدری و مهیندخت سیاوشیان شروع شد و در سال ۱۳۸۰ پایان یافت. از کهن‌ترین اشیاء این موزه یک جلد کتاب دست­نویس گاتاها با پیشینه بیشتر از دویست سال و یک آتشدان دستی با تاریخ هتل اخوان کرمان حک شده ۱۲۰۷ می‌شه اشاره کرد. همچنین فرتورهای انجمن ناصری زرتشتیان کرمان و رفسنجان و فرتورهای سرشناسانی چون ارباب کیخسرو هتل کپری قلعه گنج کرمان شاهرخ، میرزا برزو آمیغی، کشور خانم و پوراندخت در بخش فرتور و اسناد این موزه نگهداری می‌شه. همچنین بخشی از این موزه به انواع آتشدان، روغن سوز، پیه­ سوز و چراغ هتل اخوان کرمان لاله اختصاص داده شده‌. لباس‌های هتل کپری قلعه گنج کرمان زنانه‌ای با دیرینگی ۵۰ تا ۱۵۰ سال که در اسناد هخامنشی تا ساسانی دید ه می­ شه، گویای پوشش زنان زرتشتیه. مخنا، لچک، چارقد، کت، پیراهن و شلوار گلدوزی شده از انواع لباس هتل کپری قلعه گنج کرمان ‌های زنانه‌ای‌ست که در این موزه نگهداری می‌شه.

 



:: برچسب‌ها: هتل اخوان کرمان,هتل کپری قلعه گنج کرمان,کرمان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

حمام باغ لله مربوط به دوره قاجاره هتل گواشیر کرمان و در کرمان، خیابان شریعتی، کوچه شماره ۱۳ واقع شده و این اثر در تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۸۴ با شماره ثبت ۱۳۰۶۶ به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده. باغ لله ۲۰۰ سال سابقه داره و قبلاً باغ بزرگی بوده که متعلق به خواجه اتابک بزقوش از عرفاً و سیاستمداران کرمان بوده و گرمابه ای هم که در این محله هتل گواشیر کرمان واقع شده هم به هتل جهانگردی کرمان دستور او ساخته شده. به گواه تاریخ، این حمام از قدیمی ترین حمام های استان کرمان به شمار می ره. این بنا به دلیل عدم نگهداری مناسب، در حال تخریب کامله. این حمام تا چندی هتل گواشیر کرمان پیش فعال بود  هتل جهانگردی کرمان ولی بعد از آن به دلیل بالا آمدن آب های زیرزمینی تعطیل شد و هم اکنون به دلیل انباشته شدن فاضلاب در آن به منشا بیماری های عفونی در منطقه تبدیل شده. امکان ریزش آن راه گذران رو تهدید می کنه و هتل جهانگردی کرمان به محلی برای تجمع معتادان تبدیل شده.

 



:: برچسب‌ها: هتل گواشیر کرمان,هتل جهانگردی کرمان,کرمان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 15
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

دشت لوت به صورت بیابان وسیع  هتل های کرمان ماسه ای و ریگی، محدوده ای است بین استان های خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و کرمانه. بیابان لوت بین دو گسل نهبندان تو شرق و نای بند تو غرب قرار داره. در دشت لوت چاله ها یا هتل های کرمان حوضه های محلی متعددی وجود داره که هرکدوم دسته ای از رواناب های سطحی اطراف رو دریافت می کنن. تو دشت لوت پهنه های کویری عمدتا هتل پارس کرمان تو داخل یا حاشیه این حوضه ها (چاله های محلی) و یا در هتل های کرمان قسمتی از مسیر جریان های فصلی هتل پارس کرمان و موقتی پدید اومدن. به طور کلی وسعت کویر در دشت لوت نسبت به زمین های ماسه ای و ریگی چندان زیاد نیست و یا به عبارتی از چنان اهمیتی برخوردار نیست که بتونه بر چشم انداز طبیعی اون تاثیر گذار باشه. از این نظر دشت لوت درست در مقابل دشت کویر قرار داره که بیشتر وسعت آن را کویر پوشش داده هتل پارس کرمان است؛ بنابراین همان طور که محققان جغرافیا در نوشته های خود به کرات تاکید کرده اند، اطلاق هتل پارس کرمان کویر لوت بر این واحد صحیح نیست و باید از آن به عنوان دشت لوت یا بیابان لوت نام برد.

 



:: برچسب‌ها: هتل های کرمان,هتل پارس کرمان,کرمان,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

میدان گنجعلی خان که به شکل هتل جهانگردی بم مستطیل است، مجموعه‌ای از عناصر شهر را به دور خود جمع کرده است. بازار گنجعلی‌خان این مجموعه، همچون سایر بازارهای سنتی ایران، معماری دیدنی و جذابی دارد که صرف قدم زدن در آن تجربه‌ای لذت‌بخش را برایتان به ارمغان می‌آورد. حمام این مجموعه نیز اکنون به موزه مردم‌شناسی کرمان تبدیل شده هتل جهانگردی بم و در کنار بازدید از موزه، زیبایی بنا نیز بسیار دیدنی و ستودنی است. ضرابخانه گنجعلی‌خان که اکنون به موزه سکه تبدیل شده است، مجموعه‌ای هتل کرمان از سکه‌های قدیمی را در کنار هم جمه کرده تا پذیرای علاقه‌مندان هتل جهانگردی بم باشد.دیگر بخش‌های این مجموعه شامل آب‌انبار، مدرسه، کاروانسرا و سرای گنجعلی‌خان است که می‌توانید هتل کرمان از آن‌ها بازدید کنید. همچنین برای دسترسی به مجموعه گنجعلی‌خان می‌توانید به مرکز هتل کرمان قدیمی شهر کرمان مراجعه کنید.

 



:: برچسب‌ها: هتل جهانگردی بم,هتل کرمان,کرمان ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

ارگ بم بزرگترین سازه خشت و هتل ارگ جدید بم گلی در جهان بود که در نزدیکی شهر بم در استان کرمان قرار دارد. ارگ بم که در مسیر جاده ابریشم قرار دارد از مکانهای دیدنی و از آثار تاریخی کرمان است که در سده ۵ پیش از میلاد ساخته شده است و هتل ارگ جدید بم تا سال ۱۸۵۰ پس از میلاد نیز همچنان مورد استفاده بود. ارگ بم عضوی از منظومه ای بزرگ از بناهای تاریخی است که آن را در میان هتل پارسیان آزادی بم گرفته اند و در مساحتی بالغ بر ۶ کیلومتر مربع و بر فراز تپه ای به ارتفاع ۶۱ متر واقع شده است. شامل شهر قدیم و قلعه, قریب به ۲۰ هکتار (طول ضلع غربی ارگ ۵۲۰ و عرض هتل ارگ جدید بم آن ۴۳۰متر می باشد ) وسعت هتل پارسیان آزادی بم داشت و مسافت ارگ و قلعه , قریب ۶ هکتار بود. سه سمت قلعه را باغ و خانه های مسکونی و زمینهای کشاورزی محصور نموده و ضلع شمالی در امتداد رودخانه پشت رود قرار گرفته است. هتل پارسیان آزادی بم کل بنا یک دژ بزرگ است که در قلب آن، ارگ واقع شده، اما به دلیل ظاهر پرابهت ارگ کل بنای دژ به عنوان ارگ بم نامیده می شود.

 



:: برچسب‌ها: هتل ارگ جدید بم,هتل پارسیان آزادی بم,بم ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

محله باستانی سورو واقع هتل ایران بندر عباس در شهر بندر عباس در بخش مرکزی از توابع شهرستان بندر عباس در استان هرمزگان و یکی از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایران است. محله  سورو در غرب شهر بندرعباس قرار دارد . از این هتل ایران بندر عباس محله سکه‌های متعددی مربوط به دوران مختلف به ویژه دوران ساسانی، صفویه و قاجاریه به دست آمده‌است که اکنون در موزه بندرعباس نگهداری می‌شود . از سکه‌های مشکوفه چنین بر می‌آید که ملوک هرمز صاحب ضرابخانه بوده‌اند و به غیر از مسکوکات مس و نقره، مسکوکات طلا هم ضرب می‌کرده‌اند . درسال ۱۹۲۵، تعداد ۶۴ سکه طلا ضرب ملوک هتل لیپار چابهار هرمز و جرون در قریه گودو کشف شده‌است . نگاهی تاریخی ، اجتمای هتل ایران بندر عباس و فرهنگی به منطقه سورو کمتر نوشته در باره تاریخ بندر عباس(گامرون) می توان یافت که در ان به بندر سورو هتل لیپار چابهار اشاره نشده باشد در بعضی از این نوشته ها به عنوان بندری کوچک در مقابل جزیره هرمز ، در نوشته دیگری بعنوان هتل لیپار چابهار دهکده ماهیگیری در ساحل فارس یا بندری در مسیر جاده هرمز به فارس، یاد شده است .

 



:: برچسب‌ها: هتل ایران بندر عباس,هتل لیپار چابهار,چابهار,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

مسجد گله داری واقع در بخش هتل هرمز بندر عباس مرکزی شهرستان بندر عباس ویکی از نقاط دیدنی استان هرمزگان در جنوب ایرانیان هتل آتیلار بندر عباس است. این مسجد در سال ۱۲۹۶ هجری قمری در شهر بندرعباس ساخته شده و دارای صحن، شبستان و مناره و منبر زیباست . شبستان بزرگ مسجد دارای ۳۶ ستون مزین به گچبری است . این بنای تاریخی در وسط شهر بندر عباس قراردارد. اين بنا در محله اوزي هاي بندرعباس واقع گرديده و بر طبق کتيبه سنگي آن ، توسط حاج شيخ هتل هرمز بندر عباس احمد گله داري- به جاي مسجد کوچکتري از قرن سيزدهم – بنا گرديده است . اين مسجد بر روي صفه اي به ارتفاع 5/1متر بنا گرديده و مشتمل هتل آتیلار بندر عباس بر، صحن ، ايوان، شبستان ستوندار، مأذنه و شبستان زمستاني است .شبستان مسجد به صورت مربع داراي 16 ستون استوانه اي بر پايه مربع است . چسبيده به ديوارها نيز هتل هرمز بندر عباس نيم ستون هايي تعبيه شده است . ستون ها و نيم ستون هاي مزبور توسط طاق هايي با قوس شکسته به همديگر متصل شده و سطحي را براي پوشش تيرچوبي مسجد فراهم ساخته اند . پوشش شبستان، به کمک تيرها و تخته هاي هتل آتیلار بندر عباس چوبي و اندود ضخيم گلي صورت گرفته است .

 



:: برچسب‌ها: هتل هرمز بندر عباس,هتل آتیلار بندر عباس,بندر عباس,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 17
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

باغ چهل تن یا بقعه چهل تنان، در مسافتی کوتاه از شمال حافظیه وجنب باغ جهان نما،همراه با  محوطه ای مشجر و با صفا است که دارای چهل سنگ  هتل آپارتمان جهان نمای شیراز مزار هم اندازه می باشد. قدمت این باغ به دوره زندیه برمیگردد. در این بقعه چهل قبر کوچک در دو ردیف در کنار هم هتل هما بندر عباس جای گرفته اند. این چهل قبر مربوط به چهل نفر درویش است که در هتل آپارتمان جهان نمای شیراز زمانهای گذشته در این مکان که به صورت باغی مصفا بوده زندگی می کرده و مشغول عبادت بوده اند و چون هرکدام وفات می یافته دیگران او را دفن کرده تا بدین ترتیب که هر 40 نفر به تدریج دار فانی را وداع می گویند و قبورشان در کنار هم در ضلع شرقی حیاط در کنار دیوار قرار گرفته است.ا ین سنگها فاقد نوشته هستند و در بین دو ردیف آنها باغچه کوچکی است که در آن گلکاری شده است. در سال 1257 ه.ق هتل آپارتمان جهان نمای شیراز به دستور معتمدالدوله فرهاد میرزا قاجار، حاکم وقت فارس چهل سنگ قبر موجود به یک اندازه بریده شده و  هتل ونوس چابهار بدون هیچگونه نوشته ای بر روی مزارها به موازات هم گذاشته شد. در آرامگاه چهل تنان علاوه بر چهل قبر گمنام،دو عارف و ادیب شیراز به نامهای شیخ ابواسحق معروف به شیخ اطعمه(متوفی 830 ه.ق) شاعر، و حشمت هتل هما بندر عباس شیرازی (1369 ه.ق مساوی با 1330 ه.ش)  به خاک سپرده شده اند.

 



:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان جهان نمای شیراز,هتل هما بندر عباس,شیراز,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

ستان فارس از جمله استان‌هایی است که تاریخ ایران باستان را در دل خود جای داده چنانکه شهر پارسه در مرکز این استان قرار دارد و تخت جمشید تقریبا ۱۰کیلومتری شمال شهر مرودشت و در ۵۷کیلومتری شیراز ساخته شده‌ است. با وجود آنکه چند هزار سال از ساخت تخت جمشید (پرسپولیس، پرسه‌پلیس، هزارستون، صدستون و یا چهل‌منار) می‌گذرد اما همچنان ابهت هتل بین الحرمین شیراز و زیبایی بی‌نظیر خود را دارد. ساخت تخت جمشید در سال ۵۱۸ پیش از میلاد به عنوان پایتخت جدید هخامنشیان در پارسه آغاز شد. هخامنشی سلسله‌ای شاهنشاهی در دوران باستان است (۵۵۰–۳۳۰ پیش از میلاد، «۲۲۰ سال») که بدست کوروش بنیاد نهاده شد. برای دیدن عظمت این مجموعه فقط کافیست از گیت ورودی رد شوید تا با دیدن پلکان عظیمی که در جلوی شماست به قدرت معماران هخامنشی در طراحی و ساخت بناهای اینچنینی پی برید. البته این پلکان با سنگ نگاره‌های زیبا که بخشی از داستان تخت جمشید را به نمایش می‌گذارد، نشان از کاربری تخت جمشید به عنوان بارگاه برگزاری مراسم نوروز و ارائه پیشکش‌ها و هدایای ساتراپی‌ها یا استانداری‌ها به شاهان هخامنشی (داریوش، خشایارشا و اردشیر اول) دارد. این پلکان‌ سنگی از هر طرف ۱۱۱ پله پهن و کوتاه (به ارتفاع ۱۰ سانتی‌متر) است و در واقع تنها بخشی کوچک از شهری بزرگ و زیباست چراکه در ادامه مسیر با قرار گرفتن جلوی دروازه ملل که توسط موجودات افسانه‌ای و عظیم الجثه که ترکیبی از سر انسان، تنه گاو و بال عقاب حمایت می‌شوند، به ناچار برای دیدن ارتفاع ۱۰ متری این موجودات، هتل بین الحرمین شیراز باید سر را به آسمان بدوزید و مراقب باشید تا کلاه آفتابی‌تان نیافتد. در بخش فوقانی این دروازه‌‌ها، کتیبه‌هایی وجود دارد که به اختصار بیان می‌کند «هر چه بدیده زیباست، به خواست اورمزد انجام پذیرفته‌است.» تخت جمشید در دامنه غربی کوه رحمت یا میترا یا مهر بنا شده ‌است و بنا به روایتی ساخت آن بیش از ۱۲۰ سال به طول انجامیده اما با توجه به کاخ‌های ناتمام موجود در این مجموعه می‌توان گفت ساخت آن هرگز به پایان نرسیده‌است. برای آنکه به عظمت پرسپولیس پی ببرید باید بدانید طول تخت جمشید برابر با طول آکروپولیس در آتن است.

 



:: برچسب‌ها: تخت جمشید,هتل,فارس,شیراز,هتل بین الحرمین شیراز ,
:: بازدید از این مطلب : 14
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

هتل پارسیان استقلال (هتل رویال هیلتون سابق) در تاریخ 8 آذرماه سال 1341 در زمینی به مساحت 70000 مترمربع بنا شد و افتتاح گردید . برج غربی این هتل در سال 1341 با 259 باب اتاق توسط معتبرترین برند هتلداری جهان ساخته شد . هتل پارسیان استقلال چون از اهمیت زیادی برای دولت وقت برخوردار بود تمبری یادبود به همین مناسبت چاپ و منتشر هتل استقلال گردید . دولت وقت علاقه به معرفی آن به عنوان نمادی از توسعه و پیشرفت کشور داشت، از این روی تا پایان دوره پهلوی این هتل محل برگزاری مهمترین مراسم ها و محل اقامت چهره های نامدار بین المللی بود . در دهه 40 خورشیدی مراسم گزینش دختر شایسته ایران هر ساله در این هتل انجام می گرفت و همچنین لازم به ذکر است که بخش هایی از فیلم معروف گنج قارون در این هتل فیلمبرداری شد . در سال 1351 بعد از 10 سال برج شرقی هتل پارسیان استقلال با 291 باب اتاق به بهره برداری رسید . هر طبقه برج شرقی 20 اتاق و هر هتل استقلال طبقه برج غربی 18 اتاق دارد، در هر برج 315 اتاق دو تخته، 5 سوئیت بزرگ و 35 سوئیت کوچک وجود دارد . در دهه 50 نیز برج جنوبی هتل پارسیان استقلال با ظرفیت 200 اتاق در راستای طرح توسعه در حال احداث می باشد .

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال تهران,هتل استقلال,استقلال ,
:: بازدید از این مطلب : 16
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

شهر اصفهان در مرکز ایران، به خاطر معماری خود، شهرت فراوان دارد. مسجد امام با گنبد و مناره‌های کاشی‌کاری شده و خطاطی‌های بی‌نظیر در میدان نقش‌جهان و بنای عالی‌قاپو رزرو هتل با ایوانی مشرف به فواره‌های میدان، از جاذبه‌های معماری این شهر هستند. اصفهان سومین شهر پرجمعیت ایران محسوب شده و رزرو هتل پس از مشهد، دومین شهر گردش پذیر کشور به شمار می‌آید. به‌علاوه اصفهان پس از تهران، رتبه دوم صنعتی‌ترین شهر کشور را به خود اختصاص داده است. امکان سفر به اصفهان به‌صورت زمینی، هوایی و ریلی وجود دارد. فلایتیو نگاهی به رزرو هتل برخی از بهترین هتل‌های پایتخت ایران در دوره صفویان انداخته است. هتل عباسی اصفهان را می‌توان یکی از قدیمی‌ترین هتل‌های جهان نامید. شاه سلطان حسین صفوی در سال ۱۱۲۸ با هدف ساخت مدرسه‌ای به نام مادرش، دستور احداث این بنا را داد و آن را به مادر تقدیم کرد. شرکت بیمه رزرو هتل ایران در سال ۱۳۳۶ اقدام به خرید این بنا و تبدیل آن به یک مهمان‌خانه با نام مهمان‌سرای شاه‌عباسی کرد. امروزه می‌توان هتل عباسی را یکی از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ایران دانست. این هتل با داشتن ۲۲۵ اتاق، مجهز به آخرین تجهیزات و استانداردهای روز هتلداری بوده و برخی از اتاق‌های آن به باغ عباسی و گنبد مدرسه چهارباغ مشرف هستند. خدمه  رزرو هتل مجرب و کارآزموده، هتل عباسی را به یکی از انتخاب‌های عالی برای اقامت تبدیل کرده‌اند. فاصله هتل عباسی تا فرودگاه ۳۰ دقیقه با خودرو است. هتل عباسی به ترتیب ۱۵، ۱۰ و ۳ دقیقه پیاده تا عمارت رزرو هتل عالی‌قاپو، کاخ چهل‌ستون و سی‌وسه‌پل فاصله دارد. پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات سرو غذا در اتاق، خدمات پزشکی، اجاره ماشین و تهیه بلیت، برخی از ویژگی‌های هتل عباسی اصفهان هستند.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,رزرو,هتل,مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

آگهی  بیلبورد چه بازخوردی برای کسب و کارهای تجاری دارد؟ گفته شده که مردم در روز بیش از ۱۰۰۰ آگهی رایگان را مشاهده می کنند اما فقط ۷ عدد از این آگهی ها را در ذهن خود نگه می دارند و فراموش نمی کنند. با ظهور تبلیغات دیجیتال این عدد بالاتر هم رفته است.

آگهی بیلبورد مردمی که در حال رانندگی هستند روزانه آگهی رایگان تبلیغاتی فراوانی را مشاهده می کنند. تبلیغات بیلبوردها نیز یکی از هزاران نوع تبلیغاتی یست که در اندازه و اشکال مختلف در خیابان ها قابل مشاهده است. صفحاتی بزرگ که در بزرگراه ها و مراکز شهر برای انواع کسب و کار به نمایش گذاشته می شوند. قبل از اینکه معایب و مزایای بیلبوردها را عنوان کنیم اجازه دهید معنای اولیه تبلیغات بیلبورد را توضیح دهیم.

تعریف پایه بیلبورد بیلبورد اصطلاحی ست که برای حساب شخصی فردی جهت تبلیغات محصولات در فضای باز طراحی می شود تا توجه عابران، رانندگان و مردم را جلب کند. بیلبورد ها معمولا در اطراف مناطق ترافیکی یا مناطق پرتردد نصب می شوند. تابلوهای ساده اما خلاقانه در واقع بخش قابل توجهی از آژانس های تبلیغاتی هستند زیرا فرصت های فراوانی برای مشتریان به ارمغان می آورده اند.

بیلبورد ها در اندازه و ابعاد گوناگون در موقعیت های متفاوت مکانی راه اندازی و نصب می شوند. اندازه معمول یک بیلبورد تبلیغاتی ۱۴ فوت و ۴۸ فوت است. در گذشته بیلبوردها به صورت یک عکس به مکان مورد نظر متصل می شدند اما امروزه چاپ دیجیتالی جای خود را به تصاویر قدیمی داده و نصب سریع و جذاب تری را به مخاطبان خود هدیه می دهد. برای ایجاد خلاقیت در بیلبوردها از افراد خلاق در این کار کمک بگیرید.

استفاده از بیلبورد آگهی رایگان بیلبورد بسته به اندازه و مکان، می تواند ارزان قیمت یا پرهزینه باشد با این حال پیامی که می خواهید طراحی کنید به عنوان قاعده کلی این ماجرا اهمیت دارد بیلبوردها باید توجه مخاطب را جلب کنند برای همین متن طولانی یا اطلاعات زیادی در آن درج نکنید. اگر می خواهید برای نام تجاری خود با دیگران رقابت کنید بیلبورد یک گزینه عالی ست. اما اگر می خواهید اطلاعات خدمات خود را به مردم برسانید از بیلبورد اجتناب نمایید. برای ارتباط با مشتریان بالقوه در بیلبوردها از کلمات محدود بهره ببرید. محتوای خلاق بیلبوردها را در نظر بگیرید زیرا محتوا می تواند بازخورد منفی را به همراه داشته باشد.

 



:: برچسب‌ها: آگهی رایگان,آگهی,بیلبورد ,
:: بازدید از این مطلب : 9
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

هتل هما بندر عباس پنج ستاره و لوكس، با معماري هتل هما بندر عباس مدرن، در منطقه اي آرام ودر كنار ساحل زيباي خليج نيلگون فارس واقع شده. هتل هما بندر عباس با طبيعت دلنشين اطراف هتل در هم آميخته، تا منظره اي بديع از تركيب آبي دريا رابا سبزي باغ در مقابل چشمان شما به تصوير كشد. هتل هما بندر عباس در كنار خورشيد غوطه ور در آب،‌ با بهترين امكانات و با مجرب ترین کادر در نزدیک ترین موقعیت به مهمترین بنادر جنوب کشور آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران شهر بندر عباس می باشد. ن هتل دارای بهترین امکانات اقامتی نظیر استخر روباز، کافی شاپ ساحلی، رستوران ستاره دریایی کنار استخر، رستوران مروارید 24 ساعته، کافی شاپ مرجان 24 ساعته، پارکینگ اختصاصی، آسانسور، هتل هما بندر عباس اتاق کنفرانس، کافی نت، صندوق امانات رایگان در داخل اتاق ها، روم سرویس 24 ساعته، خشکشویی، آرایشگاه، بانک، مرکز خرید و اسکله اختصاصی می باشد. هتل هما همچنین دارای 187 اتاق و سوئیت لوکس با منظره منحصر بفرد می باشد که طبق آخرین استانداردهای جهانی مجهز شده و با استفاده از پرسنلی مجرب و آزموده و همچنین با قرارگیری در کنار مهمترین بنادر جنوب کشور، آماده میزبانی از میهمانان گرانقدر می باشد.این هتل 7طبقه با آسانسور است.

 



:: برچسب‌ها: هتل هما بندر عباس,هتل,بندر عباس ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

شهر شیراز، مرکز استان فارس هتل تالار شیراز به طول 40 کیلومتر و عرضی متفاوت بین 15 تا 30 کیلومتر با مساحت 1268 کیلومتر مربع به شکل مستطیل در جنوب غربی ایران قرار دارد. مختصات جغرافیایی شیراز عبارتست هتل نای ذی نی ریز از 33 درجه و دقیقه طول شرقی و 36 درجه و 29 دقیقه عرض شمالی. ارتفاع از سطح دریا بیش از 1500 متر می باشد  و در هتل تالار شیراز منطقه کوهستانی زاگرس واقع شده است. جمعیت شیراز در سال ۱۳۹۰ خورشیدی بالغ هتل نای ذی نی ریز بر ۱،۴۶۰،۶۶۵ نفر بوده که این رقم با احتساب جمعیت ساکن در حومه  شهر به ۱٬۷۰۰٬۶۸۷ نفر می‌ رسد. اطراف شیراز را رشته کوههای نسبتاً مرتفعی به شکل حصاری استوار ، احاطه کرده اند که از لحاظ سوق الجیشی و حفظ شهر اهمیت ویژه ای دارند هتل تالار شیراز. این شهر از سمت غرب به کوه کوه دراک، از سمت شمال به کوه‌های بمو، سبزپوشان، هتل نای ذی نی ریز چهل‌مقام و باباکوهی (از رشته کوه‌های زاگرس) محدود شده‌ است.

 



:: برچسب‌ها: هتل تالار شیراز,هتل نای ذی نی ریز,شیراز,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 12
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

تاریخ ساخت و بنیانگذار اولیه هتل اطلس شیراز باغ ارم شیراز، بهدرستی مشخص نیست؛ ولی توصیفهایی از آن در سفرنامههای متعلق به قرن دهم و یازدهم هجری آمدهاست.این باغ در روزگار سلجوقیان و آل اینجو پا برجا بوده است. در زمان زندیه هم کریمخان زند هتل اطلس شیراز در سازندگی و بهسازی این باغ کوشید. در زمان قاجاریه این باغ به مدت ۷۵ سال به دست سران ایل قشقایی افتاد. در این زمان عمارتی در این باغ ساخته شد. اما در زمان سلطنت ناصر الدین شاه قاجار عمارتی دیگر توسط حسین علی خان نصیر الملک پی ریزی شد که با مرگ وی خواهر زاده او ابولقاسم خان نصیر الملک امور باغ ارم را به دست گرفت و عمارت هتل پارک شیراز نیمه کاره را تکمیل کرد. این عمارت تا کنون پابرجاست.[۱] این باغ تنوع گیاهی بسیار بالایی دارد و گیاهان بسیاری از اقصا نقاط جهان در این باغ کاشته شده است؛ به شکلی هتل اطلس شیراز که باغ در قالب یک نمایشگاه از انواع گلها و گیاهان درآمدهاست. در حال حاضر این باغ در اختیار دانشگاه هتل پارک شیراز شیراز است؛ باغ گیاهشناسی آن در اختیار دانشکده کشاورزی و ساختمان باغ در اختیار دانشکده حقوق قرار دارد. در تاریخ ۶ تیرماه ۱۳۹۰ در سیوپنجمین اجلاس کمیته میراث جهانی یونسکو باغ ارم شیراز به همراه هشت باغ هتل پارک شیراز دیگر ایرانی در فهرست میراث جهانی ثبت گردید.

 



:: برچسب‌ها: هتل اطلس شیراز,هتل پارک شیراز,شیراز,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 13
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 آبان 1397 | نظرات ()