نوشته شده توسط : آبشار

 

بلیت اینترنتی بگیرید. بزرگ‌ترین مزیت این رزرو هتل بلوط تهران بلیت این است که چون اطلاعات پرواز شما با تمامِ جزئیات، روی کامپیوترهای فرودگاه وجود دارد، اگر رزرو هتل بلوط تهران بلیت‌تان را جا بگذارید،‌ گم کنید، یا از شما بدزدند هم، برنامه‌ی سفرتان سرجایش است. حتی می‌توانید آن  رزرو هتل بلوط تهران را تغییر دهید بدون این‌که نیاز به صدور مجدد بلیت پرینت‌شده روی کاغذ باشد. حتی اگر شرکت هواپیمایی‌تان رزرو هتل بلوط تهران امکان صدورِ کارت پرواز (boarding passes) را به‌صورت اینترنتی رزرو هتل بلوط تهران یا از طریق باجه‌های خودکار ( self-service kiosk check-in) ارائه‌می‌دهد، حتماً از این امکان هم استفاده کنید تا در فرودگاه وقت‌تان کمتر رزرو هتل بلوط تهران تلف شود. اما معایب این بلیت‌ها: بزرگ‌ترین اِشکال‌شان این است که اطلاعات پرواز شما فقط در کامپیوتر رزرو هتل بلوط تهران یک شرکت هواپیمایی خاص است و خطوط هواییِ دیگر به آن دسترسی ندارند. البته در٩٩٪ اوقات مشکلی رزرو هتل بلوط تهران پیش نخواهدآمد، دردسر بزرگ وقتی است که پرواز شما لغو شود و برای انتقال آن به یک شرکت هواپیمایی دیگر به حضور شما نیاز پیداشود. اگر چنین اتفاقی افتاد، قبل از این‌که اطلاعات بلیت شما به شرکت رزرو هتل بلوط تهران هواپیمایی جدید منتقل شود، محض اطمینان از همان شرکت هواپیمایی قبلی یک بلیت که قابل تأیید باشد (endorseable) بگیرید. برای سفرهایی که چندین خط هوایی را شامل می‌شوند هم (مثل مسافرت‌های رزرو هتل بلوط تهران دور دنیایی) بهتر است همان بلیت پرینت‌شده را بگیرید چون شرکت‌های هواپیمایی هنوز بین خودشان توافق یکسانی برای این‌گونه بلیت‌ها ندارند.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل بلوط تهران,هتل بلوط,بلوط,هتل ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

تهران به عنوام پایتخت ایران و مرکز سیاسی و بزرگترین قطب اقتصادی کشور مقصدی است که به طور عمومی هر ایران را حداقل یک بار به خود می کشاند. اگر شما یک تاجر هستید و قصد تجارت در تهران را دارید و یا میخواهید در یکی از نمایشگاه های شهر تهران شرکت کنید و جلسات کاری برگزار نمایید و در این میان منزلت شما به عنوان یک تاجر حفظ گردد پیشنهاد ما اقامت در یکی از هتل های شمال تهران می باشد. در شمال تهران و در کنار نمایشگاه بین المللی تهران هتل استقلال به عنوان یکی از هتل های پنج ستاره و معروف شهر می تواند میزبان خوبی برای سفر شما باشد. کارمندان حرفه ای کادر مجرب انواع رستوران و سرویس های با کیفیت 24 ساعته همه مزایای اقامت در این هتل بزرگ می باشند. اما اگر قصد اقامت در یک هتل مجلل و نوساز در شمال تهران را دارید که به روز ترین تجهیزات دنیا مجهز است و علاوه بر کیفیت سرویس ها لوکس بودن آن نیز برای شما مهم است پیشنهاد ما اقامت در هتل اسپیناس پالاس است. حتما اقامت در هتل اسپیناس پالاس تجربه شما را از سفر و اقامت در هتل های ایران تغییر خواهد داد.

 



:: برچسب‌ها: هتل استقلال,هتل اسپیناس پالاس ,
:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

سفر در ایران تجربه های خاص خودش را دارد، بخشی از این خاص بودن به اقامت شما در طول سفر باز میگردد شما می توانید در دل تاریخ در شهر اصفهان که زمانی مرکز حکومت های قدرتمندی بوده در کاروانسرایی تاریخی که امروز به یکی از لوکس ترین هتل های ایران تبدیل شده اقامت کنید، تجربه اقامت در هتل عباسی اصفهان شما را به دل تاریخ و درون افکار مردمان صدهای گذشته این سرزمین می برد. شما در اتاق های اقامت خواهید داشت که روزگاری خیلی دور مردمانی مثل ما در آن زندگی میکردند. با عبور از این هتل لوکس و تاریخی به هتلی می رسیم که در سرزمین امام رضا و در شهر مشهد واقع شده است، هتل درویشی مشهد یکی از لوکس ترین و جدید ترین هتل های ایران می باشد که در خیابان امام رضا مشهد و در نزدیکی حرم واقع شده است. هتل درویشی با پنج ستاره و ارائه سرویس های متنوع در حال خدمت رسانی به زائران امام هشتم می باشند.

 



:: برچسب‌ها: هتل عباسی اصفهان,هتل درویشی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

این راهنما برای کسانی نوشته رزرو هتل شده‌است که سفرهای هوایی زیادی دارند، یا خواهند داشت و بیشتر برای کار سفر می‌کنند. اما مطالعه‌ی رزرو هتل آن برای مسافر معمول نیز می‌تواند مفید باشد. این نکات به شما کمک می‌کند که هتل اصفهان پرواز امن‌تر، راحت‌تر و رزرو هتل لذت‌بخش‌تری داشته باشید. این راهنما برای کسانی نوشته شده‌است که سفرهای هوایی زیادی دارند، یا خواهند رزرو هتل داشت و بیشتر برای کار سفر می‌کنند. اما مطالعه‌ی آن برای مسافر معمول نیز می‌تواند مفید باشد. این نکات رزرو هتل به شما کمک می‌کند که پرواز امن‌تر، راحت‌تر و لذت‌بخش‌تری داشته باشید. چنان‌چه از ایران سفر رزرو هتل می‌کنید، معمولاً حق انتخاب چندانی برای انتخاب شرکت هواپیمایی خود ندارید. اما با این حال بد نیست رزرو هتل بدانید که برخی سایت‌ها خطوط هوایی را از نظر کیفیت درجه‌بندی کرده‌اند (مثل StarRanking) و به شما رزرو هتل کمک می‌کنند که به راحتی، پرواز سر وقت و خدمات ارائه‌شده‌ی شرکت‌های هواپیمایی مختلف را  رزرو هتل با هم مقایسه کرده و مناسب‌ترین شرکت رزرو هتل را انتخاب کنید.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,هتل,رزرو ,
:: بازدید از این مطلب : 22
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

یکی از مراحل مهم هر مسافرتی یافتن اقاماتگاه مناسب با شرایط و فصل سفر می باشد. اگر در ایران و به همراه خانواده مشغول سفر می باشد باید توجه نمایید که هتلی مناسب با امکاناتی نظیر سرویس حمام و دستشویی در اتاق ها پیدا کنید. همینطور هزینه های مربوط رزرو هتل بخش بزرگی از بودجه  سفر شما را به خود اختصاص می دهد. برای اینکه بتوانید با کمترین هزینه هتل مناسبی رزرو نمایید تجربه من به عنوان یک ایران گرد برای شما استفاده از سایت های رزرو آنلاین هتل از جمله ررزرواسیون آریا می باشد که همواره در حال ارائه بیشترین تخفیف ها برای اقامت میهمان است. اگر قصد سفر به شهر تهران را دارید و می خواهید در یکی از هتل های تهران اقامت کنید و بودجه شما محدود است بر روی زمان سفر خود تمرکز نمایید تا در زمان هایی که شهر در حال اجرای نمایشگاه های بین المللی یا داخلی می باشد و یا در زمان هایی که فصل پیک تهران هست این سفر را انجام ندهید. یکی از بهترین زمان ها برای سفر به تهران و رزرو هتل های تهران اسفند ماه و ایام عید نوروز است زیرا در این ایام هتل ها تا 50 درصد تخفیف به میهمانان خود ارائه می نمایند.

 



:: برچسب‌ها: رزرو هتل,هتل های تهران ,
:: بازدید از این مطلب : 31
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

زیارت بارگاه ملکوتی حضرت امام رضا (ع) در نزد تمامی ایرانیان از جایگاه ویژه ای برخوردار می باشد. مردم از سراسر ایران برای زیارت امام رضا به مشهد می آیند. یک از دقدقه های مسافران شهر مشهد اقامت ایشان در طول سفر می باشد. اصولا میهمان دوست دارند در یکی از هتل های مشهد که در نزدیکی حرم واقع شده است برای رزرو هتل اقدام نمایند. هتل قصر طلایی مشهد که در خیابان امام رضا واقع شده را می توان به عنوان یکی از هتل های نزدیک حرم نام برد که البته اقامت در این هتل با توجه به هزینه های بالای رزرو اتاق برای همه افراد مقدور نیست. مسافران شهر مشهد می توانند در خیابان امام رضا و یا سه خیابان دیگر منتهی به حرم امام با قیمت های بسیار پایین تر برای رزرو اتاق و اقامت اقدام نمایند. البته ما توصیه نمیکنیم که میهمان برای یافتن هتل مناسب در شهر مشهد به جستجو بپردازند بلکه قبل از آغاز سفر از طریق سایت رزرواسیون آریا تمام هتل های شهر مشهد را میتوانند به همراه اطلاعات جانبی مشاهده و برسی نموده و سپس هتل مناسب خود را انتخاب و از طریق همین سایت رزرو خود را به صورت آنلاین انجام داده و تاییده دریافت نمایند تا در مقصد زمان سفر را برای مسائل اینچنینی صرف نکنند.

 



:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل قصر طلایی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

در چاپ دیجیتال به دلیل چاپ تراکت حذف پلیت و چاپ مستقیم از کامپیوتر روی کاغذ و امکان کالیبراسیون دستگاه امکان چاپ در تیراژ محدود حتی یک نسخه با چاپ تراکت هزینه پایین وجود دارد به همین دلیل این روش چاپ دیجیتال برای مصارفی مثل تهیه نمونه و یا چاپ محصولات کم تعداد و سریع کاربرد زیادی دارد.یک چاپگر دیجیتال برای چاپ میلیون‌ها برگ ساخته نشده است، بلکه باید چاپ تراکت بتواند در طول مدت زمان عمر خود نهایتاً هزاران برگ چاپ کند - که البته اینکار را خیلی خوب انجام می‌دهد - بنابراین با توجه به هزینه تمام شده و سرعت کار، چاپ دیجیتال برای چاپ در تیراژ محدود عملیاتی و مقرون به صرفه می‌باشد.البته از سال 2010 فناوری‌های نوین در چاپ دیجیتال به کار گرفته شد که با استفاده از تکنولوژی نانو در جوهر و همچنین تغییر چاپ تراکت سیتم پاشش جوهر، چاپگرهای دیجیتال جوهرافشان توانستند بسیاری از محدودیت‌ها را در زمینه سرعت و هزینه تولید کنار بزنند.در چاپ دیجیتال چاپ تراکت با توجه به وجود امکان چاپ در تیراژ محدود شما می‌توانید هر نسخه از محصول چاپی خود را متفاوت با نسخه قبلی چاپ کنید. به عنوان مثال شما می‌توانید کارت‌تبریک‌های شخصی شده با تصاویر مختلف و یا کارت  چاپ تراکت پرسنلی با طرح‌های مختلف را در هر دور چاپ کنید.همچنین این قابلیت به شما امکان چاپ چاپ تراکت اطلاعات متغیر را می‌دهد. یعنی می‌توانید در هر نسخه چاپی خود اطلاعات متغیری را چاپ کنید این چاپ تراکت اطلاعات می‌تواند شماره سریال و یا نام گیرنده و یا تصویر هر فرد باشد.

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ دیجیتال,تراکت,چاپ تراکت ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

- چاپ اطلاعات متغیر (Variable Data Printing): چاپ اطلاعات چاپ متغیر از بزرگ‌ترین امکاناتی است که یک جریان کاملا دیجیتال می‌تواند چاپ در اختیار قرار دهد. زمانی که هر صفحه وارد مرحله چاپ می‌شود یک کامپیوتر به چاپگر می‌گوید چگونه اطلاعاتی را که به صورت بیت وارد چاپگر شده است خروجی بگیرد. نه کامپیوتر و نه دستگاه چاپ به اینکه بیت‌ها شبه یکدیگر هستند یا خیر اهمیت چاپ نمی‌دهد.در نتیجه به وسیله یک پایگاه اطلاعات (Data Base) می‌توان در هر برگ چاپ محتویات متنی و حتی تصویری متفاوت از برگ دیگر به چاپ رساند. به گفته پروفسور فرانک رومانو استاد انستیتوی تکنولوژی چاپ روچستر: «چاپ دیجیتال خدمات جنبی می‌آورد.خدمات چاپ جدیدی نظیر پایگاه داده‌رسانی، ارسال اطلاعات شخصی‌سازی شده جز ارزش‌های افزوده هستند و به همین دلایل است که روند رشد فرایندهای سنتی کند شده و به عکس چاپ دیجیتال رو به پیشرفت است.»

 



:: برچسب‌ها: چاپ,چاپ دیجیتال,چاپ اطلاعات ,
:: بازدید از این مطلب : 40
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

تقریبا یک پنل پیامک پیام کوتاه بر روی موبایل از نظر یادآوری یا بخاطر سپاری یک برند، با 30 ثانیه تبلیغات تلویزیونی برابر است. 34% شرکتهای جهانی انتظار پنل پیامک دارند پس از ارسال SMS تبلیغاتی، بین 5 تا 20 درصد دریافت کنندگان، اقدام به خرید کنند! 81% شرکتهای بزرگ پنل پیامک دنیا، برنامه های گسترده ای برای استفاده از Mobile Marketing دارند.سامانه پیام کوتاه آریا یک سامانه تحت وب برای ارسال ، دریافت و مدیریت پنل پیامک پیام کوتاه می باشد. با سامانه ارسال و دریافت پیام کوتاه، شما میتوانید :: ارسال SMS بصورت انفرادی و گروهی ارسال SMSهای تبلیغاتی ارسال SMS با شماره اختصاصی شما  امکان ارسال SMS های طولانی (Long SMS) سرعت بسیار بالا در ارسال و دریافت SMS (در حدود 10.000 پیام در دقیقه) دریافت پنل پیامک پیام های کوتاه در وب سایت شما عدم نیاز به سخت افزارجانبی و gsm modem  عدم نیاز به نصب نرم افزار بر روی سیستم شما  پاسخگویی خودکار و هوشمند به پیام های دریافتی ارسال پیام های دریافتی به تلفن همراه مشخص شده در پنل و یا سایر نرم افزار های شرکت/سازمان شما امکان مدیریت نرم افزار از  پنل پیامک طریق موبایل مدیران سیستم بدون نیاز به اینترنت مناسب پنل پیامک برای شرکت ها، سازمان ها، موسسه های تبلیغاتی، موسسه های گردشگری، مدیران سایت ها و فروشگاه ها، مدارس، هتل داران، آموزشگاه ها، رستوران ها، صاحبان مشاغل و …

 



:: برچسب‌ها: پنل پیامک,پیامک,اس ام اس,موبایل ,
:: بازدید از این مطلب : 29
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : آبشار

 

اصفان یکی از زیباترین شهرها مخصوص اقامت هتل های اصفهان است در ادامه با بهترین هتل های اصفهان برای گردشگری در عید 96 سایت تالاب را دنبال کنید. شهر اصفهان همیشه میزبان تعداد زیادی گردشگر است و همین باعث شده تا هتل اصفهان هتل ها و اقامت گاه های این شهر مورد توجه هتل های اصفهان قرار گیرند. اصفهان شهری تاریخی و باستانی و یکی از مهد های گردشگری ایران بشمار می رود. انتخاب و رزرو یک هتل مناسب در شهری مانند اصفهان با گردشگران ایرانی و خارجی زیاد و هتلهای کوچک و بزرگ بسیار دشوار است. هتل 5 ستاره کوثر اصفهان در حاشیه زیبای رودخانه همیشه هتل های اصفهان زنده زاینده رود اصفهان در جوار پل تاریخی سی و سه پل قد برافراشته است. این هتل ابتدا با 130 باب اتاق با نام هتل شرایتون در سال 1351 افتتاح گردید و پس از گذشت 1 سال، نام هتل به هتل کوروش تغییر یافت. پس از پیروزی هتل های اصفهان انقلاب، هتل کوروش به هتل قدس تغییر نام یافته و پس از 1 سال هتل کوثر اصفهان هتل های اصفهان نام گذاری شد و تا به امروز با همین نام ارائه خدمت می نماید. هتل بین المللی پارسیان کوثر در سال 1383 به منظور توسعه ارائه هتل های اصفهان کیفی و کمی خدمات اقدام به بازسازی مقدماتی نمود هتل های اصفهان و پس از آن بلافاصله با افزودن 40 باب اتاق، هتل اصفهان ظرفیت آن را به 170 باب اتاق و سوئیت های لوکس افزایش داد.

 



:: برچسب‌ها: اصفهان,هتل,هتل های اصفهان,تاریخی ,
:: بازدید از این مطلب : 27
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 8 مرداد 1396 | نظرات ()